Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
penelopi schreef:hoezo moorddreigingen dan ??
susie1981 schreef:Ik was net op marktplaats aan het kijken.
Daar stond een oproep!
Die mensen waren opzoek naar iemand die hun paardje van 20 maand zadelmak kon maken![]()
Sorry moest het even kwijt
Nadya schreef:susie1981 schreef:Ik was net op marktplaats aan het kijken.
Daar stond een oproep!
Die mensen waren opzoek naar iemand die hun paardje van 20 maand zadelmak kon maken![]()
Sorry moest het even kwijt
Ik heb die man een mail gestuurd en gevraagd of het een typfoutje is. En meteen gezegd vanaf welke leeftijd dat wel mag.... Nu maar wachten of 'ie nog reageert.....
Mafkees![]()
![]()
Nadya schreef:Ik zal hem straks nog wel even opzoeken en dan bel ik hem gewoon, als 'ie niet op mailtjes gereageerd. Als we dat allemaal nou doen..... Hij moet maar duidelijk omschrijven wat 'ie bedoelt en zoals wij het intepreteren, klinkt het als zware dierenmishandeling.
sasjaaa schreef:ik was ook ooit op vakantie(wel in nederland) en wou daar eens een buitenrit maken.. i
k kwam daar en vroegen ze of ik misschien op een pony wou rijden van 2.5 die nogwel srikkerig kon zijn omdat hij zo jong was,
ik had echt zoiets 2.5?
en dan al mee op een manege met buitenritten met mensen die je niet eens kent? ik vond het belachelijk!
anneliesdj schreef:sasjaaa schreef:ik was ook ooit op vakantie(wel in nederland) en wou daar eens een buitenrit maken.. i
k kwam daar en vroegen ze of ik misschien op een pony wou rijden van 2.5 die nogwel srikkerig kon zijn omdat hij zo jong was,
ik had echt zoiets 2.5?
en dan al mee op een manege met buitenritten met mensen die je niet eens kent? ik vond het belachelijk!
Je hebt toch wel om een paard met een normale leeftijd gevraagd?? Op een manege wordt zo'n dier vast vaak gereden en helemaal met die leeftijd...Ik zou daar nooit mee accoord gaan, een 3 jarige zou ik nog te jong vinden om manegeklanten op te zetten, omdat hij te jong is om vaak gereden te worden en omdat zo'n paard nog te weinig kent om een manegeklant op te zetten.
anneliesdj schreef:Inderdaad! Een 10-jarige is oud genoeg voor een manege... en dan nog... al die trekkende en bonkende mensen...sasjaaa schreef:ik was ook ooit op vakantie(wel in nederland) en wou daar eens een buitenrit maken.. i
ik had echt zoiets 2.5?
Je hebt toch wel om een paard met een normale leeftijd gevraagd?? Op een manege wordt zo'n dier vast vaak gereden en helemaal met die leeftijd...Ik zou daar nooit mee accoord gaan, een 3 jarige zou ik nog te jong vinden om manegeklanten op te zetten, omdat hij te jong is om vaak gereden te worden en omdat zo'n paard nog te weinig kent om een manegeklant op te zetten.
Viva06 schreef:Ik vind dat je met 2,5 jaar moet beginnen met longeren maar er nog niet op moet gaan zitten ik vind dat je vanaf 3 jaar ongeveer mag beginnen met opstappen.. maar zo heeft iedereen zijn mening
draumpje schreef:Viva06 schreef:Ik vind dat je met 2,5 jaar moet beginnen met longeren maar er nog niet op moet gaan zitten ik vind dat je vanaf 3 jaar ongeveer mag beginnen met opstappen.. maar zo heeft iedereen zijn mening
maar ik ben dan toch benieuwd waarom je met 2,5 jaar moet! beginnen met longeren
erleyne schreef:Ik denk dat veel particulieren gewoon geen geduld hebben. Ze hebben een paard en willen er op. Ik moet zeggen dat het bij mij ook wel gaat kriebelen soms, maar je moet echt bij jezelf stilstaan waar je mee bezig bent als je op een 2,5 jarige gaat rijden. Je wilt toch wel dat je een paar jaar met je paard kan doen, neem ik aan.....Sommige mensen vinden het hier en nu rijden blijkbaar belangrijker dan de toekomst.
Viva06 schreef:
Omdat hij dan alles ogeveer kent en vergenoeg is om erop te gaan zitten als hij 3 is... ik vind dat je er vanaf 3 op mag gaan zitten en rustig mg beginnen met rijden,...