ik denk dat iedereen wel snapt dat zo'n dame niet op een paard gaat zitten
en idd mennen is ook een goed alternatief,dan mogen paarden wel meer trekken denk ik,maar daar heb ik niet zo veel verstand van
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
spettertjuh schreef:Toch ben ik zelf van mening dat op een groot en stevig en goed ingereden en getraind paard het maximum gewicht echt 100kg is dan ook geen zware buitenritten of rijden in een zware bak. Mijn voorkeur gaat dan echt uit naar een stapritje met een klein drafje en de persoon moet dan ook goed kunnen rijden.
Maar als je boven de 100kg bent dan heb je echt geen zin meer hoor om paard te rijden. Je komt er niet eens meer op en zeker niet als je dan ook nog klein bent.
Citaat:Maar als je boven de 100kg bent dan heb je echt geen zin meer hoor om paard te rijden. Je komt er niet eens meer op en zeker niet als je dan ook nog klein bent
Citaat:Niet iedereen heeft helemaal de juiste voorstelling van 100kg. Ik denk dat het daar om gaat.
opala schreef:Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar een foto van de bovenkant van de rug van je paard
Snoevie schreef:dan kan je het beste maar niet op een foto reageren.
ik heb eerder in dit topic ook een foto van mezelf geplaatst,toch om eens te peilen wat anderen vinden die me niet kennen.
en je hoeft toch geen namen te noemen superwoman.
als je het maar voor jezelf weet.
opala schreef:Want dan kun je zien of het gewicht inderdaad niet de rug schaadt, waar te veel druk komt, neemt de spiermassa af en wordt de huid beschadigd.
opala schreef:Niet enthousiast ontvangen zo te zien, lijkt alsof jullie wat te verbergen hebben.
superwoman schreef:Snoevie schreef:dan kan je het beste maar niet op een foto reageren.
ik heb eerder in dit topic ook een foto van mezelf geplaatst,toch om eens te peilen wat anderen vinden die me niet kennen.
en je hoeft toch geen namen te noemen superwoman.
als je het maar voor jezelf weet.
Dat begrijp ik wel, maar ik heb het gevoel dat ze die foto plaatsen om te horen dat het wel mee valt.
En ja,dat krijgen ze ook!
Bij sommige valt het wel mee. Bij degene waar ik het niet meer vind kunnen, kán ik geen reactie
plaatsen.... want dan kwets je mensen.
opala schreef:Want dan kun je zien of het gewicht inderdaad niet de rug schaadt, waar te veel druk komt, neemt de spiermassa af en wordt de huid beschadigd.
opala schreef:Of anders gezegd of de rug van je paard wat te verbergen heeft.