Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nombrado schreef:Jij vind het onzin
ik niet
nombrado schreef:Leer alleen de leerlingen hier, compleet zonder hand te rijden en te sturen en te zitten.
burl schreef:Nombrado, jammer dat ik hier geen foto's van jou mag plaatsen. Op jou site zijn nml. foto's van je te zien dat je wel degelijk anders rijdt als dat je je hier voordoet.
Blijkbaar is zeggen wat je doet nog heel wat anders dan echt paardrijden.
nombrado schreef:op mijn site zijn mijn leerlingen
als je dat maar laat!
nombrado schreef:als een paard een verbinding nodig had gehad met alle dressuuroefeningen, had ie wel met een bit in zijn mond geboren worden denk ik.
jasmijn78 schreef:Met jouw kennis en ervaring zou je wel heel veel leerlingen moeten hebben die ontzettend goed kunnen rijden?
Gini schreef:Ik hoop dat je dit niet meent.
Gelukkig kwam mijn paard al piafferend uit de baarmoeder. Scheelt mij een hoop werk.
Ik ben een stille meelezer geweest en er zijn heel veel verschillenden meningen. Echter kunnen al die meningen uitgebreid onderbouwd worden door de betreffende bokkers. Voor even begon ik jou ook geloofwaardig te vinden, nombrado, maar uitspraken als deze doen jouw visie echt geen goed. Dit zijn dingen die je verwacht van een 12-jarige meid die net de film Horse Whisperer heeft gezien.
nombrado schreef:s het zo belangrijk voor jou hoe goed je bent dan? en waar je staat in het leven als ruiter?
nombrado schreef:Als ze maar leren zelf voelen. Dat kunnen ze alleen zelf.......zoals iedereen.
nombrado schreef:ook welkom
en wie ben jij?
grappig, dat diegene die dit soort berichten posten, zelf absoluut anoniem hier op bokt zitten te posten.
laat mij dan maar 12 zijn en de horse wisperer kijken
nombrado schreef:en nu er nog opzitten
http://www.youtube.com/watch?v=_rz3KSIe ... g&index=15
kijk vooral naar de vertraagde drafbeelden, waaraan je ziet dat er druk verdeeld wordt op voor en achterbeen in 2 takt.
als ruiter zal je dat er op die manier uit moeten zien te rijden
burl schreef:
burl schreef: