Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
S_en_Z schreef:oh, wat jammer.Je link doet het niet bertie..Welkom splinter.
Fairytail schreef:Pion ik lees niet alles van iedereen dus wat voor jou als ruiter een feit is is dat voor de andere lezers wellicht niet. Voor mij althans niet ik probeer alleen mee te denken.
Ik zal in ieder geval van de hoefslag afblijven en voltes rijden zoals ik er na mijn edit bij heb gezet. Daarna slange lijntjes in stap en draf. Andere oefening die je kunt doen is je bak verkleinen door aan een zijde te werken. De f en k zijn dan je a en c. Je draaft eerst op de volte en werkt naar ontspanning en een recht paard toe. Dan spring je aan en rij je schuine lijnen van de ene hoek van je 'mini' bak naar de f en vanaf die hoek weer schuin naar de k. Op deze rechte lijn kun je met horizontaal sturen je paard recht zetten de hoeken kun je gebruiken om het achterbeen er goed onder te krijgen. Als deze oefening goed gaat kun je hem over de hele lengte van de bak doen. Ik gebruik soms juist weer contrastelling en rij even een rechte lijn van een vierkante volte als het ware. Lastig uitleggen deze oefening
Wat vonden jullie eigenlijk van mijn foto
http://i41.tinypic.com/28r13eu.jpg