Laag Diep Rond

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

NoTrouble

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-06 11:17

Het kan geen mening zijn dat een paard de oren in de nek heeft, dat is een feit..! en dat "feit" klopte dus niet..

Kimonoo

Re: Laag Diep Rond

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 11:18

zo biezonder vind ik het niet ik vind het hooguit zielig een pony bij ons op de manege loopt ook zo (niet uitzich zelf) een meisje trekt hem gewoon zo met zijn hoofd tegen zijn borst en iedereen maar complimeten geven heb egt meedelijde met die pony maar goed kan aan mij liggen..

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 12:01

Kimmie_Paard schreef:
zo biezonder vind ik het niet ik vind het hooguit zielig een pony bij ons op de manege loopt ook zo (niet uitzich zelf) een meisje trekt hem gewoon zo met zijn hoofd tegen zijn borst en iedereen maar complimeten geven heb egt meedelijde met die pony maar goed kan aan mij liggen..

Het ligt niet aan jouw.
Het ligt aan die onevenwichtige meelopers die dat meisje een compliment geven.

Kimonoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 12:54

haha jaa dat kan ook natuurlijk ben blij te hore dat het dus tog niet aan mij licht:p.. ik vind gewoon dat je zoiets niet hoefd te doen en al helemaal niet bij een manege pony die zjin daar tog niet geschikt voor of wel soms

NoTrouble

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 19:44

Nee die zijn daar niet geschikt voor, maar geen enkel paard is geschikt om op ondeskundige weize te diep getrokken te worden.. Hierdoor trek je met onkunde alle paarden kapot.. (ik heb het niet over anky enzo hoor )

DL_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 20:04

onkunde is altijd nog de grootste dooddoener voor een paard..

DL_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 21:27

het word rustig hier..!! waar is Q gebleven, en Aimee? zou deze discussie weliswaar gaan doodbloeien??

DL_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 11:01

...................

Aimee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 11:07

DresslOver schreef:
het word rustig hier..!! waar is Q gebleven, en Aimee? zou deze discussie weliswaar gaan doodbloeien??

Geen idee waar Q gebleven is... misschien is ie eindelijk eens overstag en een lesje gaan nemen bij Sjef
Maar als je goed had opgelet, heb ik in topics met dit onderwerp al een beste tijd niet meer gepost. Ik kwam hier laatst niet posten om de discussie eindeloos door te voeren, want er is imo geen discussie.

NoTrouble

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 14:55

maar met Q erbij kwamen we wel tot discussies..
Dus kom maar op Q..!

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 15:00

Als jij vind dat wanneer één iemand zijn mening en gal spuit een discussie is... veel plezier met Q

DL_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 15:02

tjaa.. echt discussieren kun je het niet noemen.. maar toch!

NoTrouble

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 15:47

nee maar het was hier toen drukker dan nu ..

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 16:01

Het ligt er maar aan wat je wilt?

Een discussie voeren om de discussie, of iemand tegengas geven om de lezers een evenwichtig oordeel te kunnen laten vormen?

QQQQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 21:31

Karl66 schreef:
Het ligt er maar aan wat je wilt?

Een discussie voeren om de discussie, of iemand tegengas geven om de lezers een evenwichtig oordeel te kunnen laten vormen?

Precies Karl, ik zorg hier af en toe voor wat evenwichtigheid

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 21:47

QQQQ schreef:
Precies Karl, ik zorg hier af en toe voor wat evenwichtigheid

andafries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 22:04

haha QQQQ ben je erweer . Ik geloof dat ze je al zochten !!!! Het werd een dooie boel hier .

QQQQ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 22:17

andafries schreef:
haha QQQQ ben je erweer . Ik geloof dat ze je al zochten !!!! Het werd een dooie boel hier .

Ja, lief hoor, dat ik zo gemist wordt!

horseyfries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 09:11

Kom gezellig naar Eindhoven vandaag Q, dan gaan we samen kijken hoe het moet.....

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 09:52

ceasario schreef:
Op dit moment is Aken bezig en Nederland stuurde het "B"-team.

Het verbaasd me dat van Grunsven de discussie uit de weg gaat door niet in Aken te starten.

Door weg te blijven laat ook wéér Nederland zien weg te lopen van problemen, blijkbaar een Nederlandse volksziekte
nr. 1

Citaat:
Van Grunsven:
" Ik voel mij op dit moment niet zo welkom

". is haar standpunt, gebaseerd op de al een jaar durende discussies omtrent de trainingsmethoden van de Erpse amazone en haar trainer.echtgenoot Sjef Janssen.

Bron: Eindh.Dagblad.

horseyfries schreef:

Hier noem je maar één van de redenen die ze geeft waarom ze niet in Aken verschijnt. Reden nummer één is dat het helemaal niet in de wedstrijdplanning past. Maar dat ze deze reden er vaak bij noemt is om eindelijk eens duidelijk te maken aan die mensen die denken dat ze ongestoord ongenuanceerde uitspraken kunnen doen en posteracties kunnen opzetten, dat er consequenties zitten aan hun acties en hun eigen land straks met een gedegradeerd concours zit omdat toppers er niet meer aan mee willen doen door al hun ongefundeerd commentaar.
Noem het "wakker schudden"..... al ben ik bang dat deze mensen zo weinig nadenken over hun acties dat ook dit niet zal helpen, maar hopelijk worden ze er nu wel zoveel op aangesproken en op aangekeken dat ze daardoor in het vervolg wat beter gaan nadenken voordat ze iemand het zwarte schaap proberen te maken.

Nederlands kampioenschap dressuur woensdag in Eindhoven van start 22/5/2006

EINDHOVEN (KNHS) - In maar liefst zes verschillende klassen wordt vanaf woensdag aan de Karpendonkse Plas in Eindhoven gestreden om de nationale titels in de dressuur. Naast junioren, young riders en senioren komen ook de ruiters in de klassen ZZ Licht, ZZ Zwaar en Lichte Tour in actie. De meeste aandacht gaat uit naar het Nederlands kampioenschap voor de senioren.

Het excuus om niet in Aken aan de start te verschijnen, omdat een week later in Eindhoven het Nederlands kampioenschap op het programma staat, lijkt nu de inschrijving is gesloten toch een excuus te zijn geworden dat te weinig hout snijdt. Anky van Grunsven komt wel aan de start met IPS Krack C en IPS Painted Black, maar niet met Keltec Salinero. Edward Gal start wel met G4S Gribaldi, maar laat G4S Lingh thuis en Kirsten Beckers komt met Broere Montecristo, omdat Broere Jazz nog net niet helemaal hersteld is van een lichte blessure. De twee overige combinaties die Nederland aan de start bracht in Aken, Patricia Callaghan met Joy en Alex van Silfhout met Luxform's Nimbly, verschijnen wel in Eindhoven aan de start. Daarmee is de enige combinatie die vorig jaar voor Nederland reed op het EK in Hagen en die nu in Eindhoven aan de start verschijnt Laurens van Lieren met Hexagon's Ollright.

Toch hebben 25 combinaties ingeschreven en kan het zonder Salinero en Lingh een spannend kampioenschap worden, omdat Hexagon's Ollright en Sunrise van Imke Schellekens-Bartels veel progressie hebben geboekt, en het daarom Anky van Grunsven met beide paarden wellicht erg moeilijk kunnen gaan maken. Voor bondscoach Sjef Janssen zijn de Nederlandse kampioenschappen niet zo belangrijk. "Voor mij zijn de wedstrijden tijdens Outdoor Gelderland en het CHIO Rotterdam een bepalende factor richting het WK, en komt het Nederlands kampioenschap eigenlijk te vroeg. Over drie maanden zijn de wereldkampioenschappen en de wereldbeker finale in Amsterdam ligt nu een maand achter ons. Paarden kunnen niet steeds opnieuw naar een piekmoment toegewerkt worden. Salinero en Lingh doen het nu rustig aan, om zich via Arnhem en Rotterdam te prepareren op het WK, eind augustus. Als wij in Eindhoven of Aken aan de start zouden verschijnen zou dat de door ons uitgezette lijn richting het WK ernstig hebben doorkruist", aldus Janssen.

deelnemerslijst inclusief plaatsnamen

Meer informatie:
www.ch-eindhoven.nl

Tyrza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 09:55

Pfft, waarom zou ze uberhaupt verantwoording moeten afleggen??

ceasario

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 10:01

Tyrza schreef:

Als een voetbalclub zo mijn hun fans zo zou omgaan brak de pleurus uit.

Voor mij zal het een worst zijn,maar vindt wel dat het 'Fan-gebeuren "een grote stinkende luchtballon is wanneer die echt gaat knappen.
En dat gaat gebeuren

QQQQ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 11:02

Tyrza schreef:
Hoeft ze ook niet, maar dan moet ze ook geen onzin redenen naar voren gaan brengen (zoals ik ga niet naar Aken, omdat de anti-LDR sfeer daar te sterk is, o.i.d.).

Ik vind de uitleg die Sjef er nu voor geeft prima verkoopbaar .

ceasario

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 11:12

QQQQ schreef:
[

Ik vind de uitleg die Sjef er nu voor geeft prima
verkoopbaar

:j .

[/quote]

Was mij ergert is het feit dat men een Nederlandskampioenschap als 2de rangs beschouwd.

Het paard dat nu Ned.Kampioen gaat worden is toch het lachertje van de week.

Waarom kan een Gribaldi 2 weken achter elkaar wel lopen plus zijn deksprongen doen?

Het stinkt.

en Jazz blijft maar een licht blessure houden.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 11:29

Omdat met Gribaldi niet naar het WK toe wordt gewerkt en Gribaldi geen Wereldbekerfinale heeft gelopen....

Een lichte blessure kan hartstikke sluimerend zijn.... juist wel langer duren dan een zware blessure.

Waar maak je je druk om zeg? Ze doen gewoon aan wedstrijdplanning, in het belang van de paarden. Lijkt me nogal vreemd als jij hun belang ondergeschikt acht aan een kampioenschap.