Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kimmie_Paard schreef:zo biezonder vind ik het niet ik vind het hooguit zielig een pony bij ons op de manege loopt ook zo (niet uitzich zelf) een meisje trekt hem gewoon zo met zijn hoofd tegen zijn borst en iedereen maar complimeten geven heb egt meedelijde met die pony maar goed kan aan mij liggen..
DresslOver schreef:het word rustig hier..!! waar is Q gebleven, en Aimee? zou deze discussie weliswaar gaan doodbloeien??
Karl66 schreef:Het ligt er maar aan wat je wilt?
Een discussie voeren om de discussie, of iemand tegengas geven om de lezers een evenwichtig oordeel te kunnen laten vormen?
QQQQ schreef:Precies Karl, ik zorg hier af en toe voor wat evenwichtigheid
andafries schreef:haha QQQQ ben je erweer . Ik geloof dat ze je al zochten !!!! Het werd een dooie boel hier .
ceasario schreef:Op dit moment is Aken bezig en Nederland stuurde het "B"-team.
Het verbaasd me dat van Grunsven de discussie uit de weg gaat door niet in Aken te starten.![]()
Door weg te blijven laat ook wéér Nederland zien weg te lopen van problemen, blijkbaar een Nederlandse volksziekte
nr. 1Citaat:Van Grunsven:
" Ik voel mij op dit moment niet zo welkom
". is haar standpunt, gebaseerd op de al een jaar durende discussies omtrent de trainingsmethoden van de Erpse amazone en haar trainer.echtgenoot Sjef Janssen.
Bron: Eindh.Dagblad.horseyfries schreef:
Hier noem je maar één van de redenen die ze geeft waarom ze niet in Aken verschijnt. Reden nummer één is dat het helemaal niet in de wedstrijdplanning past. Maar dat ze deze reden er vaak bij noemt is om eindelijk eens duidelijk te maken aan die mensen die denken dat ze ongestoord ongenuanceerde uitspraken kunnen doen en posteracties kunnen opzetten, dat er consequenties zitten aan hun acties en hun eigen land straks met een gedegradeerd concours zit omdat toppers er niet meer aan mee willen doen door al hun ongefundeerd commentaar.
Noem het "wakker schudden"..... al ben ik bang dat deze mensen zo weinig nadenken over hun acties dat ook dit niet zal helpen, maar hopelijk worden ze er nu wel zoveel op aangesproken en op aangekeken dat ze daardoor in het vervolg wat beter gaan nadenken voordat ze iemand het zwarte schaap proberen te maken.
Tyrza schreef:Pfft, waarom zou ze uberhaupt verantwoording moeten afleggen??
Tyrza schreef:Hoeft ze ook niet, maar dan moet ze ook geen onzin redenen naar voren gaan brengen (zoals ik ga niet naar Aken, omdat de anti-LDR sfeer daar te sterk is, o.i.d.).Pfft, waarom zou ze uberhaupt verantwoording moeten afleggen??
QQQQ schreef:[
Ik vind de uitleg die Sjef er nu voor geeft prima
verkoopbaar
:j .