Snackie schreef:Verstandig samantha. Voorkomen.van gezeik.
Alleen fotos plaatsen van eigen paarden. Iets met auteursrecht etc
Ohja..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjolvir schreef:Probleem is dan weer het correct rijden, doorgaans wordt paard dan net zo snel weer vast gereden als hij eruit gehaald is.
Nou had ik natuurlijk wat kort door de bocht post, maar anders discuseert het zo lastig.
Idealiter zouden we ze niet nodig moeten hebben.
Helaas is de wereld niet ideaal.
bertie schreef:R_ali_R schreef:Klopt bertie na een drukke periode verwachte ik dat het opstappen en
weer weg rijden was. Ooo wat had ik het mis en daardoor ben ik nog
bewuster gaan rijden, en heb ik ook inderdaad een paar stapjes terug gedaan.
Maar dat is niet erg. We gaan alweer met stappen vooruit hahaha.
Waar ik nu vooral mee bezig ben is: waaom ik een hulp geef en wat verwacht ik als ik die hulp geef het werkt
heel verhelderend je gaat bewuster rijden waardoor je ook een blijer paard krijgt en paard die snapt wat je bedoelt
en weet wat hij moet verwachten. Het rijden gaat daar door een stuk fijner en zijn we beiden blij.
Dat is wel grappig, wat je zegt.
Vaak geven ruiters wel een hulp, maar ze zijn zich er niet van bewust dat ze zélf verantwoordelijk voor zijn dat er ook een antwoord moet komen!
Mooi gezegd en fijn dat je je ervan bewust bent!
DaisyB94 schreef:Ik weet precies wat je bedoelt.@snackie maar dan nog als het onder taktfouten gerekend wordt... vind ik het nog raar dat winst dan mogelijk is vooral als de oprichting echt ver te zoeken is maar goed ik ben geen jury.
Fry schreef:Trouwens, wat vinden jullie van deze foto's
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
Loopt dat paard nou ook in de valse knik??
Dit spreekt me wel aan
Fry schreef:bertie schreef:Ik zou al lang in bed moeten liggen, maar ben een beetje laat begonnen met broodbakken.
Zucht.
Ik word een beetje melig, geloof ik.
Dat komt vast van al dat meel in het brood.
Heb je stiekem bier in het brood gedaan !!!!!???
bertie schreef:Fry schreef:
Heb je stiekem bier in het brood gedaan !!!!!???
Water, verse gist, beetje suiker, beetje olie, beetje zout. En vooral meel (tarwe, rogge, volkoren) en zonnebloemkernen.
Bier? Nee. Hm .. is dat een optie?
bertie schreef:Fry schreef:Trouwens, wat vinden jullie van deze foto's
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
Loopt dat paard nou ook in de valse knik??
Dit spreekt me wel aan
Een valse knik is niet alleen die valse knik opwaarts.
Het is wanneer het paard niet vanuit de schoft omhoog wordt gereden.
Ik zie een jong paard, dat nog wat weinig massa heeft. Het mag best wat meer bespiering hebben.
Ik zie wél een paard dat, zo jong als het is, vanuit de schoft omhoog wordt gereden.
Dat er dan nog een knikje is in de nek, daar til ik niet zo zwaar aan - in dit geval.
Vooral dus vanwege die lijn vanuit de schoft.
Oh .. we doet niet aan advertenties, geloof ik.
DaisyB94 schreef:Bedankt voor de verduidelijking! Blijft toch altijd moeilijk jurysport. Als ik oud genoeg ben wil ik graag jury worden, maar met schrijven zie ik ook hoe moeilijk het is en zeker ook de verhalen. Vaak hoor je ook als een combi geen winst hebt, ligt aan de jury en dat soort excuses. Als ik geen winst heb komt dat gewoon omdat ik niet goed heb gereden of het niet goed genoeg was. Focus me op de verbeter punten en train lekker verder maar niet tenkoste van mn paard.
Blij rijden het is echt een fijne spreuk Bertie! het zou fijn zijn als heel de wereld het zo zou zien.
Evelijn schreef:Tja.. het is toch ook voor jou (en de andere juryleden) een hobby. Dan is professioneel elkaar aanspreken toch lastiger.
..
En hoe moeilijk is het als jury om degene die al tig keer regiokampioen is.. die tig paarden uitbrengt.. onder aan de lijst te zetten?
LoveUggs schreef:@bertie, het lijkt mij dat als een jury lid, iedereen zomaar winstpunten geeft, omdat ' ze allemaal goed reden ', je daar echt wel wat van mag zeggen.. Als ik dat zou hebben geweten met zo'n wedstrijd (niet dat je dat als deelnemer weet) zou ik echt pissig zijn, als ik eerlijk en verdiend een wp te pakken heb, en een ander dat 100x slechter reed ook.... (Al zou ik natuurlijk ook blij zijn als ik mijn proef zou verknallen en toch een wp kreeg xD)