nombrado schreef:hij voelt toch ook een vliegje op zijn huid?
maar als er een vliegje op zn zomerdeken zit echt niet hoor.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
burl schreef:ik denk zeker dat paarden veel voelen maar leg mij eens uit waarom de ruiters van de olympische spelen dan zo slecht bezig zijn omdat zij nml. wel met twee bitten rijden. En nog erger. Zij hebben verbinding met de paardenmond.Dat hoort niet volgens Ailill en Nombrado.
burl schreef:nombrado schreef:
ik denk zeker dat paarden veel voelen maar leg mij eens uit waarom de ruiters van de olympische spelen dan zo slecht bezig zijn omdat zij nml. wel met twee bitten rijden. En nog erger. Zij hebben verbinding met de paardenmond.Dat hoort niet volgens Ailill en Nombrado.
burl schreef:nombrado schreef:
ik denk zeker dat paarden veel voelen maar leg mij eens uit waarom de ruiters van de olympische spelen dan zo slecht bezig zijn omdat zij nml. wel met twee bitten rijden. En nog erger. Zij hebben verbinding met de paardenmond.Dat hoort niet volgens Ailill en Nombrado.
Ailill schreef:ik denk zeker dat paarden veel voelen maar leg mij eens uit waarom de ruiters van de olympische spelen dan zo slecht bezig zijn omdat zij nml. wel met twee bitten rijden. En nog erger. Zij hebben verbinding met de paardenmond.Dat hoort niet volgens Ailill en Nombrado.
Ik geef net duidelijk aan dat je vanaf het moment dat je in het zadel zit een verbinding met de mond MOET hebben, wel blijven lezen.
burl schreef:Ailill schreef:ik denk zeker dat paarden veel voelen maar leg mij eens uit waarom de ruiters van de olympische spelen dan zo slecht bezig zijn omdat zij nml. wel met twee bitten rijden. En nog erger. Zij hebben verbinding met de paardenmond.Dat hoort niet volgens Ailill en Nombrado.
Ik geef net duidelijk aan dat je vanaf het moment dat je in het zadel zit een verbinding met de mond MOET hebben, wel blijven lezen.
GelukkigDan is Nombrado denk ik nog de enige die geen verbinding met de paardenmond heeft en geen ophoudingen maakt.
Ik vraag mij dan alleen wel af waarom zij haar eigen paard(en) wel met twee teugels rijdt. Ik ben nog een foto van je tegengekomen.
burl schreef:GelukkigDan is Nombrado denk ik nog de enige die geen verbinding met de paardenmond heeft en geen ophoudingen maakt.
Ik vraag mij dan alleen wel af waarom zij haar eigen paard(en) wel met twee teugels rijdt. Ik ben nog een foto van je tegengekomen.
burl schreef:GelukkigDan is Nombrado denk ik nog de enige die geen verbinding met de paardenmond heeft en geen ophoudingen maakt.
burl schreef:ik denk zeker dat paarden veel voelen maar leg mij eens uit waarom de ruiters van de olympische spelen dan zo slecht bezig zijn omdat zij nml. wel met twee bitten rijden. En nog erger. Zij hebben verbinding met de paardenmond.Dat hoort niet volgens Ailill en Nombrado.
nombrado schreef:Als jij bij sommige ruiters van de OS een doorgeslagen stang hangend in de mond verbinding noemt? dan rijd ik idd niet met verbinding![]()
ik noem dat geen verbinding
nombrado schreef:Als jij bij sommige ruiters van de OS een doorgeslagen stang hangend in de mond verbinding noemt? dan rijd ik idd niet met verbinding
ik noem dat geen verbinding
jasmijn78 schreef:De kunst van het ontwijken heb jij echt in de vingers. Er wordt jou toch een concrete vraag gesteld? Waarom JIJ met twee teugels rijdt terwijl je zegt geen teugels nodig te hebben? Het kan toch niet zo moeilijk zijn daarop te antwoorden? En wat anderen doen, al dan niet op de OS, even buiten beschouwing te laten?
burl schreef:Alle combinaties rijden met verbinding. Ook diegene die er niet aan hangen. Waarom staat er in de FEI dan niets over dat je eigenlijk geen verbinding mag hebben?
Zelfs Linsenhof met Piaf in jouw openingspost rijdt met verbinding.
nombrado schreef:als een paard een verbinding nodig had gehad met alle dressuuroefeningen, had ie wel met een bit in zijn mond geboren worden denk ik.
een paard heeft het bit niet nodig om te bewegen
wij ruiters, hebben het bit nodig om "de teugels in handen te hebben"
nombrado schreef:das beter dan aan de teugels hangen
simpel
omdat ik alles wil kunnen rijden
nombrado schreef:als een paard een verbinding nodig had gehad met alle dressuuroefeningen, had ie wel met een bit in zijn mond geboren worden denk ik.