freeride schreef:@Mirgino, ik denk ook dat jouw Quarter dat werk wat je nu met hem doet, prima aankan, je verwacht ook geen reiningproeven van 'm in een rijpiste he, en het gewicht van het zadel telt voor mij eigenlijk niet echt mee, hoe krom dat ook kan klinken, een goed passend westernzadel is idd wat zwaarder dan een 'gewoon' zadel, maar een goed westernzadel verdeeld de druk echt supergoed, en het is een stil gewicht. als ik de foto's in jouw profiel bekijk zie ik ook dat je appie er geen moeite mee had, die loopt op de foto waarop je draaft netjes over de rug en zelfdragend, dat doen ze niet zo makkelijk als het teveel voor ze is, en jij rijdt denk ik ook erg netjes en zit stil, en overvraagt je quarter op dit moment ook echt niet denk ik.
Ik hoop wel voor je dat het ooit lukt om zoveel af te vallen als je zelf graag wilt en waar jij je goed bij voelt!
daar ga ik zeker aan werken,ik voel me nu prima maar met wat kilo`s minder gaat alles makkelijker
en dat zal denk ik niemand tegenspreken
al zeg ik het van mezelf ,als er iemand is die goed naar haar paard kijkt ben ik dat wel
als ik geluisterd had had naar anderen was hij nu stuk gereden
ik heb hem bijna 3 jaar en amper mee gereden omdat ik voelde dat er iets was
en ik blijf erg opletten, wedstrijd ambities heb ik nooit gehad ik rij echt voor mijn plezier en paards plezier
lekker relaxt op de buitenrit.
en jouw post vind ik een fijne reactie op mijn post, zo kan er ook gereageerd worden