Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Colway schreef:Ik ben bijna net zo lang en 53kg?, dat is 30kg! meer
Bedoel zelfs als je forser gebouwd bent en erg gespierd, dan nog is 83 toch behoorlijk wat? Bedoel het verder niet persoonlijk (ook al gebruik ik jou als voorbeeld) maar vind zulke dingen echt bijzonder?
max66 schreef:max66 schreef:denk je dat ik op een haflinger pas? Ik weet niet precies hoe groot de haflinger is, maar ik ben 1.74 m lang en ongeveer 70-75 kilo max. (Ik heb namelijk interesse in een bepaalde haflinger)
Ik ben zo benieuwd wat jullie vinden? Willen jullie een reactie geven?
Mindim schreef:Tessa_1 schreef:Wat ik me dan weer afvraag is: Als je binnen 1 persoon kijkt, en die persoon kan met 90 kg nog een aardig stuk hardlopen.. zou het dan niet toch zo zijn dat als die persoon een paar kilos kwijt zou zijn dat dat hardlopen niet nog een stuk makkelijker zou gaan?
Ik bedoel, ik kon toen ik net mn rug gebroken had ook het ziekenhuis binnenlopen, maar echt lekker ging dat toch niet als je dat vergeleek met mijn gezonde rug
Kan me zo voorstellen dat dat met hardlopen met 20 kg extra ook zoiets is.. het lukt wel, maar minder kilos gaat wel stukken makkelijker?
Dat lijkt mij ook.
DeMolenhoek schreef:Mijn pa is ook zo, idem mijn, grootouders etcGeloof me, ben er zelf niet gelukkig mee...
Homerun schreef:Toch ook maar eens een keer posten.
Ook ik heb nog steeds overgewicht. Ben twee jaar terug al 45 kilo afgevallen en toen weer gaan paardrijden, maar moet nog steeds een kilo over 15-20 kwijt. Zouden jullie eens in mij profiel willen kijken en zeggen wat jullie van de combinatie van mij en mijn paard vinden. Mijn paard is 1.75 en ik ben 1.80. Ben benieuwd of jullie mijn gewicht kunnen schatten. Zoals ik al zei; ik heb overgewicht, maar de meeste mensen schatten me totaal niet zo zwaar als dat ik ben. Dus het verhaal van een zwaarder gestel is wel degelijk waar.
Supervixen schreef:Volgens mij zit je dan op ondergewicht hoor.. ik ben ook 1.72 en weeg 64 kg. Als ik mijn bmi bereken, zit ik onder de 59 kg op ondergewicht geloof ik.
Homerun schreef:Het is wel de bedoeling dat ik op zo'n 85 kilo ga uitkomen, maar zit nu toch wel weer dicht tegen de 100 kilo aan na mijn winterdepressie. Ben nu wel weer aan het lijnen en het gaat er gelukkig ook behoorlijk snel af, en ga nu door tot de 85. Ik weet dat het niet goed is voor mijn paard en dat is zeer zeker ook mijn motivatie om verder af te vallen.
freeride schreef:Wow, wat een mooie honden heb jij(paarden ook hoor, maar de honden vielen me erg op)
Je kunt met 90+ eigenlijk niet meer rijden, niet intensief bakwerk doen iig.
Als je weer rond de 90 zit is het voor mij geen probleem, paard ziet er gezond sterk en fit uit, met een mooie correcte gespierde rug .
Knap dat je afvalt!!! en dat je zo eerlijk bent in je idee daarover icm je paard, chapeau!!!