Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
newt schreef:oke oke.. maar het ging ook om de sport, over dat velen denken dan het makkelijk is en dus geen sport is.. haha vond het grappig stond op mijn facebook, moest gelijk aan dit topic denken..
Tessa_1 schreef:Paardrijden is een sport als je vaak en redelijk serieus rijdt en niet 1x per week een uurtje maar wat rondhobbeld op een manege..
Je hebt toch ook kinderen die voetballen op straat met vriendjes als hobby en kinderen die het actief doen op een voetbalclub als sport?
Tessa_1 schreef:Paardrijden is een sport als je vaak en redelijk serieus rijdt en niet 1x per week een uurtje maar wat rondhobbeld op een manege..
Je hebt toch ook kinderen die voetballen op straat met vriendjes als hobby en kinderen die het actief doen op een voetbalclub als sport?
Ilonaa_ schreef:Laatst werd tegen mij gezegd, paardrijden is net als golfen. Jammer dat ie het niet zelf een x wou proberen...
Waratje schreef:Ilonaa_ schreef:Laatst werd tegen mij gezegd, paardrijden is net als golfen. Jammer dat ie het niet zelf een x wou proberen...
Nee hoor, golfen is eigenlijk altijd een sport en paardrijden lang niet altijd, dus nee, het is niet als golfen.
)