heb het even doorgelezen en wat mij opviel was het volgende eigenlijk... het paard vriendelijk rijden, naturals en zulk soort dingen!
ik kijk daar ook veel naar moet ik eerlijk zeggen!
ik pak ook heel veel dingen mee ook vanuit bijvoorbeeld western, aangezien mijn buurvrouw vrij fanatiek western rijd...maar het bit verhaal... waarom word stang en trens verplicht? waarom zeggen ze niet van rij jij maar lekker door met je bustrensje? waarom geen bitloze GP? ik denk dat dat onmogelijk is op dat niveau
weet niet hoe de rest daar over nadenkt...? verder zijn er erg gemene bitjes te koop vind ik zelf, maar goed als jij dat wil kopen in een ruitersport zaak wensen ze je er succes mee want voor hun telt toch alelen de omzet
heel simpel, maar op sommige punten zouden zulke zaken ook iets meer uitleg moeten geven of dingen weigeren! heb zelf nog nooit met een pelham of pessoa-bit gereden en hoop ze ook nooit nodig te hebben, want dan word het tijd voor een klap voor MIJN kop
verder ga ik even lekker eten en dan me paard lekker rijden met bit uiterraard

Wat heb je nu aan een reactie als
de slofteugel uit de mottenballen gehaalt en blinkend gepoetst, de sporen geslepen en hophop vanavond dochterlief maar weer eens naar de training sleuren.
en toch verander ik erg weinig... want als bitloos en boomloos en weet ik het allemaal zo geweldig zou zijn zou iedereen het toch doen of zie ik dat nou weer verkeerd?
)