Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Karl66 schreef:Dit topic heeft dus volgens mij ook niks met het veroordelen van mensen te maken. Enkel over wat men wel en niet acceptabel vindt als het om paardrijden gaat.
Yamcha schreef:Nee hoor. Alleen zit er een grens aan.
Karl66 schreef:Ik denk dat de reacties in dit topic niet bedoeld zijn om iemand op zijn uiterlijk te beoordelen. Het gaat ook helemaal niet om mensen die iets zwaarder zijn dan ze zouden willen. En het gaat al helemaal niet er om dat mensen aan het (ondertussen geloof ik al weer achterhaalde) schoonheidsideaal moeten voldoen.
Dit topic heeft dus volgens mij ook niks met het veroordelen van mensen te maken. Enkel over wat men wel en niet acceptabel vindt als het om paardrijden gaat.
Niek123 schreef:rommulus schreef:ik wil hier niet mensen mee aanvallen hoor
ik ben van mening dat als je overgewicht heb dat je gewoon moet gaan kijken naar het ras dat je wilt berijden.
ik bedoel dus bv: niet met over de 100 kg een dun volbloed arabiertje ofzo maar neem een dier over de 7 jaar met vlink wat spier bv: kruizing met trekpaard ofzo.
wand wat idd die mensen zich moetten realiseren is dat ze de ruggen van die paarden enorm gaan belasten.
de moeilijkheid is alleen je kwetst de mensen enorm door een aaval op hun lichaam en hun plezier.
helemaal mee eens!
Citaat:Helemaal oneens !
Wat een onzin want met die kruising trekpaard wordt het dus zekker niets in de wedstrijd sport !
Het is jammer dat ik geen foto kan plaatsen maar ik rij z2 op een NRPS ruin van 1.60 en ik ben niet een van de slankste !
Niet dat ik blij ben met mijn lichaam maar het heeft niets met de prestatie te maken.
Karl66 schreef:Snoevie, ik denk eerder dat het met lange tenen te maken heeft van sommige mensen die alles op zichzelf betrekken, dan met de intentie van degene die het geschreven heeft.
koh schreef:Dus overgewicht is misschien niet zo mooi op wedstrijd maar is niet zielig.