jjs schreef:Ha, ha, ha! Ik bèn op de boerderij opgegroeid. Wàt een vooroordeel zeg en wat een eigendunk en arrogantie.
Het topic verzandt nu weer in een normal - natural tegenstelling.
Jammer, jammer, jammer, ik ben zelf behoorlijk normal maar met een meer dan normale belangstelling voor natural horsemanship.
Ik kan je zeggen dat ook als je boerderij bent opgegroeid, veel rondgekeken en ervaring hebt, nog veel hebt te leren ipv te menen dat je het allemaal wel weet: omdat je zo'n ondergrond hebt. Overigens ken ik genoeg mensen met jaren en jaren ervaring en die toch menen het alleen met schreeuwen en slaan af te kunnen. Raar maar waar.
Aan het toontje hier te horen van sommigen die wat laatdunkend doen over NH en bepaalde planken absoluut metersver mis slaan, is te merken dat voor meer geldt dat er nog heel veel is te leren en te begrijpen.
Als je mij zou kunnen zeggen welke cursus je gedaan hebt en wie de cursusleider was, dan is jou opmerking daarover wellicht beter te begrijpen, of wellicht kunnen we je opmerking afdoen als opschepperij.
Daar hebben we Jojo weer met haar arrogantie.....
Weet je wat pas arrogant is? Nog nooit het B niveau ontstegen zijn en Anky even willen vertellen dat ze het niet goed doet!