Ok komt ie
Paard was met kopen al 12 z2+9 en klaar voor hogere werk. Mensen wilden haar kwijt omdat ze dr niet meer goed kregen, waren al 3 jaar bezig. Toen ik haar kocht in de staak, op het eerste filmpje zie je er niet zo veel aan omdat ik ook niks vroeg maar zodra ik iets probeerde qua been of ff er door proberen te krijgen was er gelijk verzet.
Dit was de eerste keer dat ik er op zat tijdens proefrijden. Eigenaar had voorgereden en daar ging ze meerdere keren in de staak. Mijn vriend vond dat ik er niet op mocht maar toch opgestapt. Daarna zei ze gelijk oh bij jou wil ze wel lopen.
[
Video ]
Dit filmpje geeft iets beter een beeld
[
Video ]
Sprongetje in de tijd, meer lossigheid en fijner in dr hoofd.
[
Video ]
Dit is het laatste filmpje dat ik ohz heb, tempo wel te hoog

Maar ze wil weer lopen
[
Video ]
Daarna hoop gedoe gehad, bijna in moeten laten slapen en daarna verhuisd. Nu ben ik haar weer aan het oppakken, helaas waarschijnlijk toch een maagzweer waardoor ik nu helemaal terug bij af ben en net ohz mag draven.
Wel ondertussen van dit
[ [url=m/5IMge8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Naar dit
[ [url=m/9jrCuq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Houd het lief

ik ben graag proefkonijn maar niet om volledig afgefikt te worden. Ben ondertussen gelukkig zelf ook afgevallen

Heb niet altijd tijd om overal uitgebreid op te reageren, heb een vrij drukke baan en daarbij nog huishouden en m’n ezel