Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Starbreeze schreef:@SinneJ, alleen als ik denk dat het nodig is. Niet zomaar. Ja de tandarts komt ieder jaar
Starbreeze schreef:Volgens mij hoeft een Osteo niet te weten hoe je traintPaard moet gewoon goed kunnen bewegen en zij pakken blokkades aan.
Starbreeze schreef:Volgens mij hoeft een Osteo niet te weten hoe je traintPaard moet gewoon goed kunnen bewegen en zij pakken blokkades aan.
Focussed schreef:Starbreeze schreef:Volgens mij hoeft een Osteo niet te weten hoe je traintPaard moet gewoon goed kunnen bewegen en zij pakken blokkades aan.
Ik denk juist wel dat het voor een osteo belangrijk is hoe je traint. Hier heb ik Tunna Morrien erbij gehad (de examinator van de FES opleiding) en zij wilde mij graag rijdend en longerend zien en gaf daar dan ook tips bij hoe ik het anders moest aanpakken
SinneJ schreef:Tandarts komt hier ook ieder jaaren heb net nog een bitfitter laten komen. Als ik nu een naam had van een osteo ofzo, waarvan ik zeker was dat hij/zij weet wat hij/zij doet (liefst ook een da) en vooral als die persoon ook overtuigd is van deze trainingsmethode, zou ik waarschijnlijk niet twijfelen om mijn paard even te laten checken en afhankelijk van wat er gezegd wordt dat regelmatig te laten doen.
Mijn vraag was vooral: Heeft iemand hier zo'n naam? Of is dat een onmogelijke opdracht?
Ik denk hier vooral over na door dit filmpje:
http://www.art2ride.com/blog/recognizin ... nt-part-2/