Rivaldo schreef:Je hoeft ook niet mager te zijn, en in jou geval vind ik het geweldig dat je gewoon door blijft sporten en doen wat je leuk vindt! Maar ik vind het tegen het egoistische aan als je echt te dik bent, er niks aan WIL doen en blijft paardrijden!
Nee hè, weer zo'n topic met het eeuwige gezever over dikke mensen en wel of niet paardrijden. En dan weer de discussie over dikke mensen die wel mee zitten en dunne mensen die tegenzitten...
Serieus, ik kan hier heel boos om worden. Het blijkt altijd, dat niet iedereen het snapt. Ook als je geen medische problemen hebt, kan het zo zijn dat je wel WILT afvallen maar het gewoon niet kunt.
Inderdaad, ik heb overgewicht, ik ben te dik. Maar ik rijd wel lekker op een KWNP'er en ben er trots op

. Paardje loopt heerlijk onder me en we vermaken ons prima samen. Sterker nog, ze kan met heel veel mensen niet eens overweg.
Ik ben van mening dat er heus wel grenzen aan zitten en je het niet door moet drijven tegen wil en dank. Maar het feit blijft dat ook dikke mensen best kunnen paardrijden op een geschikt paard en op een geschikte manier. En wat jij ziet op een wedstrijd is toch maar een uurtje van die mensen?? Je hebt toch geen idee hoe het leven van die mensen er verder uitziet? Net zo min, als wat zij van jou weten.
Maar dat eeuwige prutsmuts (sorry voor het taalgebruik) van mensen die wel slank zijn en er geen moeite mee hebben slank te blijven... Dat komt zoooooo mijn keel uit!!!
Ik had ook dit topic niet kunnen lezen, dat is ook wat ik meestal doe als ik denk dat het topic me niet aan zal staan. Maar dit keer vond ik de beginpost echt niet respectvol

Ohw... ik zie dat het onderwerp overgegaan is op dikke paarden...

Eh...

...