rubyenjody schreef:nou bedankt voor al jullie super tips! ik kan inderdaad niet rijden. en mijn moeder rijd ook wedstrijdgericht maar dit maakt niet uit, zoals ik al had verwacht en hier natuurlijk dagenlijk het geval is, kan je gewoon niet je mening geven en vertelen wat jou ervaring is! ben erg benieuwd hoe GOED jullie wel niet rijden en hoe rijtechnisch jullie wel niet zijn. ( en nee hier wil ik niet mee zeggen dat ik anky zelf ben, maar weet best waar ik mee bezig ben en ook ik maak een hoop fouten net als jullie allemaal) en oja, wanneer willen jullie mijn paard komen rijden? en dit dan even op je zit doen? heel veel succes!!!! en oja ik rijd zelf ook zeker met zit, maar niet alleen maar.een goed aanleuning moet komen vanuit de hand van de ruiter wat aangenomen word door het paard.
Nou nou er heeft hier niemand gezegd dat jij niet kan rijden. Alleen dat de dingen die jij opnoemt als gevolg van de bitloze optoming, niet juist zijn. Dat zijn namelijk rijtechnische problemen, en worden niet veroorzaakt door een bitloze optoming.