Citaat:
Professor, nogmaals....lees het zinnetje nou nogmaals door. Waar staat het woord slimmer? Geen woorden in mn mond leggen die ik NIET gezegd heb. Letterlijk schreef ik Maar ze zorgen er voor dat niemand, buiten de insiders, daar weet van heeft, laat staan foto's van kan maken. [b]Dus dat de dressuurruiters dat wel doen, is misschien wel dapper, maar absoluut niet slim. Ik zeg daarmee op geen enkele wijze dat springruiters slimmer zijn dan dressuurruiters. Dat u dat zo leest, wil nog niet zeggen dat het ook zo is!
Mijnheer MarcelDufour, dat u dat niet geschreven heeft is niet waar, dat u het anders bedoeld blijkt nu.
Maar ik denk dat u het begrijpen moet vanuit de gezichtshoek van de andere, dus de dressuur ruiters, wanneer ik zou schrijven:
Oh zeker, in de dressuursport word het ook zeer vaak gebruikt. Maar ze zorgen er voor dat niemand, buiten de insiders, daar weet van heeft, laat staan foto's van kan maken. Dus dat de springruiters dat wel doen, is misschien wel dapper, maar absoluut niet slim.
Wanneer u het zo leest, en men kan het niet anders lezen dan is het net of u doet voorkomen dat de springruiter slimmer zijn dan de dressuurruiters.
Maar het is niet relevant, er word nu een discussie gevoerd, waarom wel bij het dressuurrijden en niet bij het springen, wordt er de vergrootglas zo opgehouden??
En daar heeft u nog niets over gerept.
Het ergste wat u schrijft is eigenlijk men moet het niet laten zien, dus geniep???? stiekem????
Laatst bijgewerkt door Professor op 20-02-10 11:26, in het totaal 2 keer bewerkt