Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
daffie1986 schreef:@ sjorsie: Ik ben gaan starten omdat ik anders weer een excuus had om het niet te de doen. En ik ben heel tevreden hoor met m'n punten en hoe hij liep, super ontspannen. En dan te bedenken dat ik met onwijze waslijnen reedt en evengoed 166 en 171 punten heb gehaald. Alle scorepunten waar ik een 5 voor kreeg waren allemaal fouten die op mij terug te voeren waren dus als ik dat de volgende keer aanpak krijg ik daar al 7 ens voor(volgens de jury, en dit was geen gemakkelijke).
Vanavond naar AdB op de groene heuvel vriendin gaat mee dus die kan mooi filmen. Dan kan ik morgen op mijn gemak de filmpjes van de wedstrijd vergelijken met de les hoe het eruit ziet. Kan ik dus ook meteen zien of die op deze manier voorruit gaat of niet.
daffie1986 schreef:Gisteren naar de clinic geweest en ik ben niet te spreken over de manier van teugelhulpen. Het losgooien van de teugels en dan vervolgens terugtrekken, paard zijn oren gingen plat in de nek toen antoine dit voordeedt. Nee, de rest van de manier heb ik weinig van meegemaakt want het ging alleen maar om het rechtstellen.
Betteke schreef:Raar dat jullie allemaal van die reacties krijgen. In de tijd dat ik ook zo reed heb ik daar nooit last van gehad, of het is me nooit opgevallen dat kan natuurlijk ook.
Verder boeit het me echt voor geen meter wat anderen van mij of mijn paard denken.
sjorsie schreef:Ja dat ben ik dus! thnxx Cindy voor de link van dit topic.Het werkt wel aanstekelijk ADB , ik ben het gaan proberen omdat mijn buurpaard het er zo goed op deed en nu hoor ik vandaag dat een buurpaard 2 stallen van de mijne af nu ook van mijn instructrice les gaat nemen, echt leuk
Dabo schreef:sjorsie schreef:Ja dat ben ik dus! thnxx Cindy voor de link van dit topic.Het werkt wel aanstekelijk ADB , ik ben het gaan proberen omdat mijn buurpaard het er zo goed op deed en nu hoor ik vandaag dat een buurpaard 2 stallen van de mijne af nu ook van mijn instructrice les gaat nemen, echt leuk
Ik weet nog niet veel hoor, mijn merrie heeft rugproblemen (spieren) en loopt daardoor stijf en moeilijk. Niet kreupel, maar niet echt lekker. Mijn zadel is 100% ok nu, en nog loopt ze niet lekker. Ik heb goede hoop dat we met deze manier verder komen, en dan bedoel ik niet in de dressuur, maar wel in de ontspanning, en het plezier in het rijden, voor mij, maar vooral voor mijn paard
sjorsie schreef:Betteke schreef:Raar dat jullie allemaal van die reacties krijgen. In de tijd dat ik ook zo reed heb ik daar nooit last van gehad, of het is me nooit opgevallen dat kan natuurlijk ook.
Verder boeit het me echt voor geen meter wat anderen van mij of mijn paard denken.
knap van je, ik rijd voor mezelf maar zie mijn omgeving wel. Soms denk ik je doet je best maar, maar niet altijd sta je even zeker in je schoenen. Zeker omdat je pas met deze manier van rijden bent begonnen.