Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SuperPepeijn schreef:True, maar dat is jouw perceptie. Ik breng niets als DE waarheid (tenzij het een feit betreft), maar geef wel duidelijk aan wat mijn mening is en die is gebaseerd op mijn kennis en ervaringen, en die van anderen.Het is daarom verstandig hem niet te brengen als het enige onweerlegbare.
QQQQ schreef:[Eens.
En in deze discussie geven mensen die er achter staan, of niet, uitleg over waarom zij denken dat dit netto positief zal uitpakken, of niet.
[/quote]
ceasario schreef:Hiermee geef je dus duidelijk aan dat bij LRD dit niet aan de orde isIn deze gaat men voorbij aan de basis van prestatie nl. zuurstof.
Daarom is het aan te bevelen voor een ieder die nog niet weet wat zuurstof is en dat lijkt me het merendeel ( strot dichtrijden, ...
ceasario schreef:Dat gaat over wel of geen bit. Niet over LDR.In deze gaat men voorbij aan de basis van prestatie nl. zuurstof.
Daarom is het aan te bevelen voor een ieder die nog niet weet wat zuurstof is en dat lijkt me het merendeel ( strot dichtrijden, stoffige bak,ammoniak). vanavond het programma eens te bekijken.
Dan mist niemand de discussie deel 2 volgende week in de media.![]()
viewtopic.php?f=105&t=590365
SuperPepeijn schreef:ceasario schreef:Hiermee geef je dus duidelijk aan dat bij LRD dit niet aan de orde isIn deze gaat men voorbij aan de basis van prestatie nl.
zuurstof.
Daarom is het aan te bevelen voor een ieder die nog niet weet wat zuurstof is en dat lijkt me het merendeel ( strot dichtrijden, ...
QQQQ schreef:[Dat gaat over wel of geen bit. Niet over LDR.
Beetje off topic dus
[/quote]
SuperPepeijn schreef:Waarom had ik al het vermoeden dat het Duits zou zijn?
ceasario schreef:Snap ik maar:Het gaat over zuurstof !
En slikt een paard bij LDR ja of nee.
Allemaal dingen die met LDR te maken, maar vooral met die "domme"
die het gereedschap nodig hebben om een dier de controle op te leggen.
Jij denkt vlgs. mij in "partjes"
DresslOver schreef:O, jij noemt dit moeite doendeze discussie gaat nergens meer over, het is geeneens meer een discussie, het is gewoon het 'wellus, nietus' van de kleuterschool. Q haalt mening en feit door elkaar, en wij, ja wij zijn zo dom om nog steeds te proberen om Q iets duidelijk te maken, maar Q wil het toch niet snappen, dus waarom doen we deze moeite eigenlijk nog?
QQQQ schreef:Verder probeer ik wel graag zoveel mogelijk achter de waarheid te komen,.......
Jippie schreef:Dan heb ik slecht nieuws voor je
De Waarheid bestaat niet, iedereen heeft zijn eigen waarheid.
QQQQ schreef:Men kleurt beweringen nogal eens, de "waarheid" die daarachter ligt probeer ik met doorvragen vaak in beeld te krijgen.Verder probeer ik wel graag zoveel mogelijk achter de waarheid te komen, dus vraag ik nogal eens door als iemand iets beweerd. Sommige mensen kunnen daar niet tegen.
QQQQ schreef:DresslOver schreef:O, jij noemt dit moeite doendeze discussie gaat nergens meer over, het is geeneens meer een discussie, het is gewoon het 'wellus, nietus' van de kleuterschool. Q haalt mening en feit door elkaar, en wij, ja wij zijn zo dom om nog steeds te proberen om Q iets duidelijk te maken, maar Q wil het toch niet snappen, dus waarom doen we deze moeite eigenlijk nog?Doe nu dan eens on-topic moeite
QQQQ schreef:DresslOver schreef:deze discussie gaat nergens meer over, het is geeneens meer een discussie, het is gewoon het 'wellus, nietus' van de kleuterschool. Q haalt mening en feit door elkaar, en wij, ja wij zijn zo dom om nog steeds te proberen om Q iets duidelijk te maken, maar Q wil het toch niet snappen, dus waarom doen we deze moeite eigenlijk nog?
O, jij noemt dit moeite doenDoe nu dan eens on-topic moeite
ceasario schreef:In deze gaat men voorbij aan de basis van prestatie nl.
zuurstof.
DresslOver schreef:door moeite te doen om jou het te laten snappen ben ík mijn stage bij anky kwijt geraakt dus zit niet te zeuren dat ik geen on-topic moeite heb gedaan!