themuisje schreef:je heupen moeten toch evenwijdig zijn aan de schouders van je paard?
Maar als jij je navel in de lijn draait die je wilt rijden, blijven ze evenwijdig.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
themuisje schreef:Maar in de sb wil je dat het paard met de schouder van de kant komt. Als je met je navel draait waar je heen wil zit je gewoon recht. Maar als je met je heupen evenwijdig wil zijn aan de schouder van je paard moet je licht mee draaien
Mallow schreef:Het laat meer zien hoe veel hij normaal eigenlijk aan de voorkant doet en hoe hij dat nu moet oplossen met z'n onbalans en verkeerde beenhouding.
Het idee is zo gek nog niet, hij kan t alleen niet zo goed. Al doe ik t m niet na hor
Mallow schreef:Het laat meer zien hoe veel hij normaal eigenlijk aan de voorkant doet en hoe hij dat nu moet oplossen met z'n onbalans en verkeerde beenhouding.
Het idee is zo gek nog niet, hij kan t alleen niet zo goed. Al doe ik t m niet na hor
Agossie schreef:Hoezo: Je kan op je zit niet rijden...
http://www.youtube.com/watch?v=X_kIsrXB ... r_embedded
Ik kreeg tranen in mijn ogen...
S_en_Z schreef:Jammer dat het paard vaak niet tactzuiver loopt "op eigen benen"
Wel een grappig filmpje
Ik vind die van die westernruiter gaver....
Zonder halsring, zadel en etc.