Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
stalxpaard schreef:Ik heb ook niet heel het topic door gelezen.
een paard is en blijft een dier, hij weegt minstens 8 x zoveel als ik , dus met aai aai en lief paardje kom je er niet, ze hoeven echt niet te proberen om in mijn nek te springen want dan krijgen ze gewoon een tik. Meestal is dit maar eenmalig en doen ze het daarna niet meer. Ik vind het belangrijk zoals xLoki ook al zei dat je veilig en met respect moet kunnen om gaan. Nee ik rijd niet altijd volgens het boekje, en dat kan ook niet want ieder paard is anders

MarZarascha schreef:Waarschijnlijk heeft de helft van de "mishandelaar uitmakende" mensen het zelf ook wel is gedaan maar niet doorgehad of durft het niet toe te geven..

Elin_ schreef:Wat dan ? is diegene ook zo ?
Ik vind namelijk ook dat 60% weer kinderachtig zegt dat ie het nooit doet en heilig is .
geert100 schreef:Wat een raar forum is dit toch en wat een boel rare reacties. Heel veel mensen hebben geen idee hoe met een paard om te gaan.
Lomperikken, heel veel lomperikken op bokt, dat heb ik ondertussen wel door. heel vreemd allemaal.
)
)
geert100 schreef:Wat een raar forum is dit toch en wat een boel rare reacties. Heel veel mensen hebben geen idee hoe met een paard om te gaan.
Lomperikken, heel veel lomperikken op bokt, dat heb ik ondertussen wel door. heel vreemd allemaal.

frangelica schreef:somigge mensen denken echt dat ze met lief praten...echt ergens gaan komen.....wat ik al zeg kom het eens proberen...9 van de 10 keer istie super braaf......en lezen !!! is bepaalde personen ook een vak !
als ik hem niet op tijd terug op zijn plek zet.....dan loop ik over een paar weken op de weide en dan zou hij achter de p.c zitten.....
vraag me ook af of deze mensen kinderen wel eens straffen of zeggen ze dan ook mag je niet meer doen hoor.......volgens mij stuur je die ook naar der kamer....of weekje binnen blijven..kijk als weekje binnen blijven voor me paard zou werken tja dan zou ik het proberen maar ook daarmee zal het niet gaan werken...maar als jullie dat nu ff voor komen doen......ik stel voor kom dat eens voor doen ???
overguns me merrie heb ik nog nooit terug op der plek hoeven zetten.....die weet precies tot hoever ze kan gaan. keer me stem verheffen en klaar.