Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sarona25 schreef:Nee is heb nog niet eens foto's van mijn eigen pony hier staan laat staan van een ander.
Het zit om de kogel en het lijkt me dat dat schuurt of zit ik er nou weer helemaal naast.
MarcoBorsato schreef:VivaLaVida schreef:Misschien is dat mens wel een ontiegelijke trut, kan heel goed!
Maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het paard het ook slecht heeft,...kanker hoeft geen pijn te betekenen, en alsie dat wel zou hebben, zou je dat wel moeten zien..
en voor de bitchy bokkers hier: als je nou een rustig en op een andere toon reageerd heeft ze er nog wat aan en word dit geen reltopic...
voor degene die "pennytopic" zei: Doe eens niet kortzichtig. Je moet blij zijn met mensen die zich zorgen maken over de toestand van een paard (met kanker!)
Ik ben niet kortzichtig, ik ben realistisch. Daar hebben paarden meer aan dan mensen die zich steeds zorgen maken e.d.

baby_love schreef:hallo mensen
heb het allemaal effe gelezen
volgens mij weet ze niet waar ze over praat
is ze dokter dan
VivaLaVida schreef:ojaaaa goed van jou zeg.
Maarre......... wat heeft zij aan "pennytopic"
misschien kun je wat nuttigers verzinnen.........zodat zij net zo goed als jij word?
saannee1 schreef:Ik zou het paard lekker op rust laten staan,
en niet laten mee lopen in de les!
. Zonder dit had hij het waarschijnlijk ook niet gered. Hij was eigenlijk al bijna opgegeven door de veearts. _Josien schreef:dat zou IK gewoon nooit doen! als ik zelf ziek ben heb ik ook geen zin om te werken. mijn paard heeft laatst koliek gehad. De dag er na heb ik niet gereden! en daarna steeds opgebouwd. Ben begonnen met 20 minuten.

aisie schreef:Als het paard er verder geen last van heeft dan lijkt het me geen probleem.

HorseLuv schreef:aisie schreef:Als het paard er verder geen last van heeft dan lijkt het me geen probleem.
Paarden kunnen je niet vertellen of ze last hebben ofneit...vindt het dusz belachelijk dat je tog op zoon beest gaat zitten...egoistischer als dat kan het niet, domme trut
HorseLuv schreef:aisie schreef:Als het paard er verder geen last van heeft dan lijkt het me geen probleem.
Paarden kunnen je niet vertellen of ze last hebben ofneit...vindt het dusz belachelijk dat je tog op zoon beest gaat zitten...egoistischer als dat kan het niet, domme trut