Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het antwoord is dus nee.
Bovendien word ze er fijn los van. In het mondje en in de hals.
horseyfries schreef:Hier even een filmpje van het paard wat vreselijk gespannen is en totaal geen achterhand gebruik heeft door het diep rijden:
http://nl.youtube.com/watch?v=ka0ys3vD0Rs

KiWiKo schreef:misschien iemand de beelden van een stakende sach gezien met Isabelle gisteren???
volgens mij reed ze hem er ook uit met zijn kin op zn borst??
En inderdaad, na die staakpartij zag ik ook een satch die een paar passen letterlijk met de kin op de borst getrokken werd.
pharagirlke schreef:horseyfries schreef:Hier even een filmpje van het paard wat vreselijk gespannen is en totaal geen achterhand gebruik heeft door het diep rijden:
http://nl.youtube.com/watch?v=ka0ys3vD0Rs
Heb je het hele filmpje gekeken en beluisterd of heb je gewoon het eerste beeld gezien en wil je gewoon zonder nadenken wat schreeuwen om haar zwart te maken.
Sjef legt dus uit dat Salinero heel sensibel is en spreekt over een probleempje. Het paard loopt daar voor het eerst, vervolgens legt Anky uit dat hij erg nerveus is en dat ze hem probeert af te remmen.
Ik zie meer achterhand gebruik dan bij het gemiddelde bokt paard. Sjef legt ook nog uit dat omdat hij zo sensibel is, je hem in het begin amper kan aanraken met het been, zo gevoelig is ie. Nee, ik zie niets fout op dit filmpje, zo zie ik elk wedstrijdpaard de los rij bak in komen eigenlijk
Maar goed, nogmaals, een hoop schreeuwen is natuurlijk makkelijk
Excuus horseyfries
sabine1985 schreef:
horseyfries schreef:sabine1985 schreef:
Jij bent natuurlijk wel hoofdsponsor van Brookes Hospital hé?

Sammie schreef:Ik heb gemerkt dat ik nog al eens last krijgt van mijn nek als ik met de kin op de borst op m'n paard rijdt. Sindsdien kijk ik maar voor mij uit. Vond ook weinig geld in de bak, dus ja... what's the point..
Snap deze niet...
horseyfries schreef:Lieve schat, heb jij wel eens van sarcasme gehoord? Oh my god, wat een topic dit!
. Ik vind eigenlijk dat je dan een hele slechte ruiter bent. Of je je prijzenkast nou vol hebt of niet, vind ik totaal onbelangrijk. Ik kan het niet waarderen
. En dan zeg ik het nog heeeeeeel netjes.