losrijden in Hong-kong

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Charlottte

Re: losrijden in Hong-kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 18:32

hoezo kin op de borst..

achja iedereen weet ondertussen toch dat er blijkbaar zo gereden moet worden, ieder zijn eigen zullen we dan maar zeggen..

er stond overigens laatst een intervieuw van die man uit japan (?)/china(?) in de hoefslag, met die man kun je nu praten en óók hij rijdt mee in de topsport!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 18:32

ik heb getemt, of iedereen laten zien( idd springers ook ....) of alle foto's of films plaatsen!

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:13

Goed gedaan amondi, ik kon me op pag 2 al niet meer bedwingen...

Zeg maar even een vraagje he... Met welke intentie denken jullie, dat deze fotograaf, langs de kant zijn plaatjes heeft lopen schieten? Met het idee; "Goh laat ik eens een paar MOOOOIE foto's maken." of een destructieve beweeg reden?

Laat me jullie 1 ding vertellen journalisten zijn NIET TOT NOOIT constructief bezig voor een image van een beroemdheid.

Eind conclusie?

deze foto's zijn alleen maar genomen met een slechte intentie!!

onbetrouwbare, moment opnames.... erg apart dat er nergens een FILMPJE is van deze verschrikkelijke Gestoord training.... En weet je wat het mooiste is van dit alles?

Het paard loopt nog steeds top! Achterhand er mooi onder, bovenlijn mooi aangespannen. enz

Is t nou klaar? Slapen Slapen Slapen

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:15

och het is toch altijd maar met het oog om anky zwart te maken, en vooral nu ze weer kanshebber op goud is!

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:16

juust...

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:17

stef schreef:
moet je iets bereikt hebben om een mening te hebben dan? Dat is heel mijn punt.
Er zijn genoeg mensen die thuis heerlijk trainen maar geen wedstrijd ambities hebben, of mensen die geen paard hebben en zich erg in bepaalde trainingsmethodes hebben verdiept.
Het nivo wat je rijdt is IMO geen graadmeter voor je kennis, waarop je weer je mening baseert

Ik geloof niet dat mensen die leuk thuis trainen en nooit op concours gaan hun paard op GP nivo rijden, en al zou dat wel zo zijn, dan is er altijd nog een verschil tussen thuis in de achtertuin een GP proef rijden (want dat kan bijna half bokt, afgaande aan vele discussies hier, jammer dat het nooit op HAW getoont wordt Haha! Knipoog ) en op een concours, waarbij nog tig andere factoren, als publiek, reclameborden enz enz bij komen kijken.

En natuurlijk is niet altijd het nivo waar je op rijdt een graadmeter voor je kennis, er zijn heus mensen die door dmv lezen en veel kijken bij verschillende topsporters veel kennis op hebben gedaan. Maar dat neemt niet weg dat bokt imo bestaat uit meer dan 50% pennys die nog nooit meer hebben gedaan dan (in Slagharen) op de rug van shet hebben gezeten!

Telkens dat gezever over Anky Gaaaap zij heeft zichzelf toch zeker wel bewezen, daar is geen twijfel over mogelijk! En daarbij is zij idd zeker niet de enige onder topruiters die deze methode toepast! Als ze straks met (hopelijk) 2x goud thuis komt, spreekt de helft die nu kritiek levert weer lovend over "onze" gouden Anky, en staan sommige zelfs Sallie op te wachten als ie weer op schiphol aan komt Haha!

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:24

rockey schreef:
och het is toch altijd maar met het oog om anky zwart te maken, en vooral nu ze weer kanshebber op goud is!

Dat zei en vind ik ook!!!!!!

Echt gewoon zielig. En als die mensen zelf ooit eens in de spotlight staan dan moeten we wel toe juichen????? Het is gewoon afgunst.
Heel zielig, sorry

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:35

@ Rana
Precies wat ik ook dacht!

En ergens verstand van denken te hebben en het ook daadwerkelijk hebben is een groot verschil.
Het is niet zo dat je GP moet rijden om verstand te hebben van GP, maar als ik dit topic doorlees hebben wel erg veel mensen heel erg veel verstand van GP die daar nog geen eens bij in de buurt komen laat staan het ooit gaan bereiken.

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:36

Gave foto's!
maar ik vind idd wel dat ze hem is lang en rond mag rijden zeg! jeetje wat kropt die zich op!

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:38

x_Lys schreef:
Gave foto's!
maar ik vind idd wel dat ze hem is lang en rond mag rijden zeg! jeetje wat kropt die zich op!

Kijk aan, dat noemen ze nou eens bruikbare tips ! Cool

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:39

laag en rond bedoelde ik ook Tong uitsteken.
dat beest kan ze nek niet eens strekken Clown .
Ik heb pas gelezen dat Imke het juist vaak doet omdat je zo zijn spieren langer maakt, nou Anky mag het ook wle is doen Huilen van het lachen

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:39

talented schreef:
x_Lys schreef:
Gave foto's!

Kijk aan, dat noemen ze nou eens bruikbare tips ! Cool

ROFL

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:43

x_Lys schreef:
Ik heb pas gelezen dat Imke het juist vaak doet omdat je zo zijn spieren langer maakt, nou Anky mag het ook wle is doen Huilen van het lachen

Mensen die fan van Anky (en andere top ruiters) weten dat zulke ruiters ong. een week voor de wedstrijd het paard opricht dus niet lang en laag!
Laatst bijgewerkt door Afwezig op 09-08-08 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:43

x_Lys schreef:

Dit is nog leerzamer zeg!!

Schoenmaker blijf bij je leest.

ThisIsMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:45

Ach joh, talented, ik denk dat Anky nu juist heel blij is als ze dit soort tips hier leest, had ze zelf vast nog nooit aan gedacht! Ik hoop wel dat ze dit topic nog leest voor ze de ring in moet, anders gaat het straks misschien niet lukken zeg....... Haha!

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:46

En dat heeft dan weer te maken met de snelheid van een moderator die met een groot hangslot aan komt zetten en dit topic ten einde zal brengen Haha!
Laatst bijgewerkt door talented op 09-08-08 19:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:46

Kijk mensen aan deze tips hebben we allemaal wat!

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:48

Dit bedoel ik dus met mensen die nooit meer hebben gezien als een shet en hier even gaan verkondigen hoe Anky het moet doen Gestoord

Kijk dit nog maar eens ff, straalt echt van het paard af dat ie dagelijks "mishandeld" wordt met LDR Slapen http://nl.youtube.com/watch?v=I6sKP9fHAd8

Dat ze het over een kleine 1,5 week nog net ff een stukkie beter mag doen, Anky veel succes!!!

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:48

Rana schreef:

Daar ben ik het niet mee eens. Alleen maar afgunst tegen Anky!!!

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:49

Nou sorry hoor, jezus ik mag toch wel mijn mening uiten wat ik vind?
Ik vindd at die gewoon opgekropt loopt en dat ze hem ook wel wat meer ruimte mag geven, ik trek me paard toch ook niet zijn kin op de borst?
En net of ik tips ga geven, doe is normaal joh..

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:49

Agh en nee ik heb vast nooit meer gezien dan een shet, het is toch een openbaar topic en ik mag toch mijn mening geven?
Dat jullie je allemaal zo perfect vinden en het zo perfect weten, prima! Niet mijn zorg

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:50

casperrr schreef:
Moet ik soms iets verkeerds aan die foto's zien????? Want ik zie het niet hoor

Ik ook niet hoor. Ja foto 3 lijkt me wat gespannen, maar ik vind dat ik geen recht van spreken heb, zíj rijdt meerdere paarden naar de Grand Prix, ik ben na 2.5 jaar pas M1 Clown

Als ze straks de gouden plak weer om haar nek gehangen krijgt piepen de mensen met commentaar wel anders Cool

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:50

Annekeee schreef:
Rana schreef:

Daar ben ik het niet mee eens. Alleen maar afgunst tegen Anky!!!

Ja nu je het zegt, misschien zijn de tipgevers hier wel gewoon jaloers!! Pling

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:51

Volgens mij zijn jullie de enige die zich perfect vinden..
Je mag toch wel je mening uiten?
Als jullie het zo goed weten, hoezo rijden jullie daar nu dan niet?

Femke16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:52

Ik moet eerlijk zeggen dat ik eens een klinik van anky heb gezien en dat er toen ook zo diep liep. Maar, het is maar een manier van rijden. Zo wordt hij los bespierd over de bovenlijn ofzo iets. van de oren tot de startwortel en kan hij zich weer makkelijker verzamelen. Ik geef toe dat ik neit de beste opletter ben. Maar er zit allemaal een denkigheid achter en haar paarden lopen er zeker niet minder door. Iedereen rijdt toch op zijn eigen manier? EN omdat die anders is dan die van een paard reacreatieve of b-z ruiters (en een hele hoop daarboven) wil dat niet zeggen dat hij verkeerd is. Zie jij ergens tegestribbigheid bij de mond van salinero? Ik niet iig. Anky kan gewoon z\mooi en supper rijden. bij elke kur (vooral die op muziek) krijg ik de rillingen over mijn schouders! WAUW