Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

training.... En weet je wat het mooiste is van dit alles?

stef schreef:moet je iets bereikt hebben om een mening te hebben dan? Dat is heel mijn punt.
Er zijn genoeg mensen die thuis heerlijk trainen maar geen wedstrijd ambities hebben, of mensen die geen paard hebben en zich erg in bepaalde trainingsmethodes hebben verdiept.
Het nivo wat je rijdt is IMO geen graadmeter voor je kennis, waarop je weer je mening baseert
) en op een concours, waarbij nog tig andere factoren, als publiek, reclameborden enz enz bij komen kijken.
zij heeft zichzelf toch zeker wel bewezen, daar is geen twijfel over mogelijk! En daarbij is zij idd zeker niet de enige onder topruiters die deze methode toepast! Als ze straks met (hopelijk) 2x goud thuis komt, spreekt de helft die nu kritiek levert weer lovend over "onze" gouden Anky, en staan sommige zelfs Sallie op te wachten als ie weer op schiphol aan komt
rockey schreef:och het is toch altijd maar met het oog om anky zwart te maken, en vooral nu ze weer kanshebber op goud is!
x_Lys schreef:Gave foto's!
maar ik vind idd wel dat ze hem is lang en rond mag rijden zeg! jeetje wat kropt die zich op!
.
.
talented schreef:x_Lys schreef:Gave foto's!
maar ik vind idd wel dat ze hem is lang en rond mag rijden zeg! jeetje wat kropt die zich op!
Kijk aan, dat noemen ze nou eens bruikbare tips !
x_Lys schreef:laag en rond bedoelde ik ook.
dat beest kan ze nek niet eens strekken.
Ik heb pas gelezen dat Imke het juist vaak doet omdat je zo zijn spieren langer maakt, nou Anky mag het ook wle is doen
x_Lys schreef:laag en rond bedoelde ik ook.
dat beest kan ze nek niet eens strekken.
Ik heb pas gelezen dat Imke het juist vaak doet omdat je zo zijn spieren langer maakt, nou Anky mag het ook wle is doen

http://nl.youtube.com/watch?v=I6sKP9fHAd8Rana schreef:Kijk mensen aan deze tips hebben we allemaal wat!
casperrr schreef:Moet ik soms iets verkeerds aan die foto's zien????? Want ik zie het niet hoor

Annekeee schreef:Rana schreef:Kijk mensen aan deze tips hebben we allemaal wat!
Daar ben ik het niet mee eens. Alleen maar afgunst tegen Anky!!!