Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LADPR schreef:NOu ik heb met heel veel Jazzen gewerkt en stuk voro stuk wilde ze me vermoorden zo'n beetje. Voor mij nooit geen Jazz! Met Pion en Amor geen ervaring.
detour schreef:Marijeh schreef:Ik heb een pony gehad die hetzelfde gedrag vertoonde..
Heel snel steigeren. Ze had nergens last van, want ze was helemaal goedgekeurd op foto's en ze deed t al stappend aan de hand met een halster om.
Mijn moeder heeft me met deze pony geholpen.. Ik liep met haar aan de hand en mijn moeder met de longeerzweep erachter. Op het moment dat er staking kwam ging ik mijn stem verheffen en mn moeder erachter met de zweep.
Ze heeft het nog een week volgehouden (ook onder het zadel) en uiteindelijk opgegeven.
Ze staat nu nog wel eens met 4 benen aan de grond genageld, maar zodra ik nu mijn stem verhef loopt ze weer keurig mee.
Ik heb geen zware klappen gegeven.. maar gewoon net even slimmer geweest dan de pony.
Ik ben ook wel heel benieuwd hoe het met het paard/pony van de TS gaat en wat ze gaat doen..
Ik heb namelijk het hele topic doorgelezen en iedereen heeft (gelukkig) zijn eigen mening.
Klinkt op zich als een dier wat zijn acties vrij gedoseerd laat zien, dan is de oplossing ook dichterbij.
suleilitha schreef:Om even terug te komen op het topic, zodra ik zeker weet dat een notoire steigeraar fysiek in orde is, net als het harnachement, krijgt -ie van mij een dusdanige behandeling dat hij niet het lef heeft om ooit, ooit nog een keer omhoog te komen.