Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:runningkawa
daarop trek jij conclusies dat ik zeg dat het daar alleen maar mooi moet gaan...dat zeg ik dus niet.
Is ook niet negatief, het valt gewoon op.
Voor mij is het dan duidelijk wat je ook doet, met bit zonder bit, met hoofdstel of niet, dat het allemaal niet zo vrij is als men soms wil laten lijken
Citaat:PensionnetjeNatuurlijk is het simpeler om met een begrenzing aan de voorkant (hoofd) een paard meer opwaards te laten lopen. De hals gaat dan automatisch meer opgericht gedragen worden en daarmee zou je kunnen impliceren dat je de hals gaat trainen.
Basje98 schreef:Citaat:runningkawa
daarop trek jij conclusies dat ik zeg dat het daar alleen maar mooi moet gaan...dat zeg ik dus niet.
Is ook niet negatief, het valt gewoon op.
Voor mij is het dan duidelijk wat je ook doet, met bit zonder bit, met hoofdstel of niet, dat het allemaal niet zo vrij is als men soms wil laten lijken
Ik snap helaas niet helemaal wat je met het bovenstaande bedoelt :SCitaat:PensionnetjeNatuurlijk is het simpeler om met een begrenzing aan de voorkant (hoofd) een paard meer opwaards te laten lopen. De hals gaat dan automatisch meer opgericht gedragen worden en daarmee zou je kunnen impliceren dat je de hals gaat trainen.
Het is wel simpeler, maar daarmee dan ook geen natuurlijke verzameling meer
Citaat:Tja, een natuurlijke verzameling heb je zowieso niet als iemand op de rug van het paard zit.
Dan moet je ze in de wei zetten en naar kijken, hopen en lang wachten dat ze uit zichzelf verzameld gaan lopen.... Tip: neem een leesboekje mee!