Urielle schreef:Hinata schreef:Ik bekijk het anders je hebt het type dat rustiger is, je meer op je eigen gangetje laat rijden maar je aanwijzingen geeft, die je ook wel bevelen geeft maar rekening houd met het paard en de ruiter omdat elke combinatie anders is. (komt ongeveer overeen met type 1)
En je hebt instructeurs die streng zijn en inderdaad zeggen als het flut is, maar je ook veel bevelen (nu aandraven bij ...) enzo. (die komt dus overeen met type 2)
Nee hoor, type 1 kan je ook aan je broek zitten imo.
Maar altijd op positieve manier.
Ik zie in type 2 echt de bullebak voor wie het nooit genoeg is, altijd maar anders en beter moet.
Ben dat niet met je eens!
Type 2 is iemand die gewoon heel fanatiek is en wat strenger... niet gelijk een bullebak!

' 
, was 'Nou, ik kan zien dat je kan rijden! En vaker jonge paarden beleerd ook he?'

Kan hij je niet beter uitleggen hoe je wat effectiever kunt worden met je hulpen?
ja dat had ik door ja, ook geen succes dus
. Ik heb respect voor mijn instructrice en andersom dus ook. Ik doe eigenlijk ALTIJD mijn uiterste best en rij met plezier en dat wil ik graag zo houden. Prima om keihard aan mijn zwakke punten te werken (daarom neem ik ook les