Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Chikkie96 schreef:Hier zijn al zoooooveeeel topics van..

en die hebben plezier in het rijden dus waarom zelf gaan lopen
Citaat:ik had nog gekeken en ik had er geen topic van gezien, maar kan ook iets over het hoofd hebben gezien
sorry
Wendyoost schreef:ik was ook een keer op buitenrit en toen kwamen we ook wat jongens tegen die dachten dat ze stoer waren door te zeggen: ga toch zelf lopen! stontziek word je ervan!
Cassidy schreef:Als ik roep dat ik paarden heb en paardrij, beginnen ze meteen over de kosten.
Urielle schreef:Wendyoost schreef:ik was ook een keer op buitenrit en toen kwamen we ook wat jongens tegen die dachten dat ze stoer waren door te zeggen: ga toch zelf lopen! stontziek word je ervan!
Dat heb ik juist omgekeerd![]()
Ging van de week hardlopen met paard, en ben vijf mensen tegengekomen die allemaal o zo grappig en origineel zeiden: 'Je kunt er beter op gaan zitten'.

diditheadoos schreef:Paardensport is een sport![]()
Okee, dat klonk volgensmij heel blond.![]()
Ik vind persoonlijk paardrijden wel een sport. Waarom rijden we anders wedstrijden enzo?
Urielle schreef:Cassidy schreef:Als ik roep dat ik paarden heb en paardrij, beginnen ze meteen over de kosten.
O ja. 'Nou, twee paarden! Zijn jullie zo rijk?!' 'Nee, wij skippen de jaarlijkse vakantie naar Saint Tropez... elk jaar...'