Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

minkie schreef:silfie35 schreef:nee is niet zielig... Het moet natuurlijk wel verantwoordelijk zijn! Pas zag ik iets wat echt niet door de beugel kon vond ik! Twee meiden op een fries zonder cap op een drukke weg met hardrijdende auto's... de een achter het zadel en de ander op het zadel!!!
ach wanneer is iets eigenlijk wel verantwoordelijk! als die 2 meiden in de bak hadden gereden was het dan verantwoord geweest??
Brnc schreef:Maar als het paard oud is moet je toch echt wel 2x nadenken over of je der met je honderd kilo op gaat zitten

op het land zonder tuig

BitchyWitchy schreef:Nadya schreef:Nou, _Charlotte_, een persoon van 100 kg komt er bij mij echt niet op, hoor.
Goh......
Edit; stukje tekst verwijderd.
*gaat maar weer op haar handjes zitten voor er verkeerde dingen uit het toetsenbord komen*
. Daar is 'ie niet op gebouwd namelijk en hij is het ook niet gewend. Ik ben ook erg zuinig op zijn ruggetje
. Ik wil er niet eens meer dan 60 kg op hebben inclusief zadel.
Maartje1990 schreef:ik was bijna aan 't wáchten totdat iemand zou zeggen daar issie niet voor gebouwd... voor 2 personen dus... want.. voor de duidelijkheid een paard is er hélemaal niet voor gebouwd of gemaakt om óns er op te laten rijden... dus dat is echt een onzin zin. Als jij zuinig bent op z'n ruggetje.. ga je er natuurlijk ook nooit opzitten of wel?
. Daarbij heeft die van mij een vrij korte rug, er passen niet eens twee mensen van 50 kg op (ik weeg zelf ca. 50 kg). 

Haha... grappig dat mensen zo lijnrecht tegenover elkaar staan.
Onze paarden hebben maar een makkelijk levetje.

lieziej schreef:Wat er ook wordt gezegt over "vroeger" . Vroeger woog je samen met een vriendin 30 kilo, dus 60 in totaal. Dat is ook net wat anders.
Marchador schreef:Waarom zou je uberhaupt met z'n 2 op een paard gaan zitten?
Dat snap ik dan weer niet.
Ik zie het vaker, meisjes die met zijn 2en op een paard zitten en de grootste lol hebben. Maar waarom vraag ik me af
Daarnaast beiden 50 kilo, dus dat is 100 kg, ik zou een gewicht van zoveel niet op mijn paard zetten

)

pinuts schreef:stiekem dromen al die meisjes dat zo een lekkere jongen hun leert paardrijden, meisje voor, jongen achter:P