Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Echt van de gekken dit. Sowieso, paardrijden is niet alleen maar rijden maar incl. het verzorgen en de minder leuke dingen zoals uitmesten enzo...
Dat hoort er nou eenmaal bij en ook dat maakt het leuk, want anders zouden nooit zoveel mensen het leuk vinden. Ik heb 100000x liever een hele goede band met mijn paard dan dat ik ZZ met 'm rij. Dat is gelukkig ook zo en ik ben er tevreden mee. Nee hoor, ik leer liever gewoon écht rijden zonder plaksel. Ik hou het ook bij grapjes erover.
Maxielover schreef:Sowieso, paardrijden is niet alleen maar rijden maar incl. het verzorgen en de minder leuke dingen zoals uitmesten enzo...

Shadow0 schreef:Maxielover schreef:Sowieso, paardrijden is niet alleen maar rijden maar incl. het verzorgen en de minder leuke dingen zoals uitmesten enzo...
Wat heeft dat hiermee te maken?
Roos_s schreef:jeetje nog nooit gezien gehoord! Vind het dan ook beetje absurt, met een goede houding en zit heb je dat niet nodig. Ga maar eerst eens zorgen dat je dat goed doet, je stoort je paard alleen maar als je van dat spul gebruikt....
Roos_s schreef:jeetje nog nooit gezien gehoord! Vind het dan ook beetje absurt, met een goede houding en zit heb je dat niet nodig. Ga maar eerst eens zorgen dat je dat goed doet, je soort je paard alleen maar als je van dat spul gebruikt....
Kan dan echt niet met de beweging meekomen.
Roos_s schreef:nee, maar dat is stroever plakt niet! Tevens wordt je met zo'n rijbroek je paard niet gestoord doordat je vast aan zadel zit. Lijm is wel iets anders dan leren zitvlak

silfie35 schreef:Wat een uitvinding! Het is volgens mij nog gevaarlijk ook als je paard er keihard bokkend vandoor rent en je kan er niet af vallen.
kaatje77 schreef:@Shadow, ik kan niet eens met leren zitvlak rijden.Kan dan echt niet met de beweging meekomen.

Shadow0 schreef:Maxielover schreef:Sowieso, paardrijden is niet alleen maar rijden maar incl. het verzorgen en de minder leuke dingen zoals uitmesten enzo...
Wat heeft dat hiermee te maken?
[/quote]