Echt een drama bij mij...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heb hiervoor een kieffer munchen gehad, zijn rugje werd ouder en het lag voor geen meter meer. Diverse zadelmakers laten komen en er bestaan gewoon geen zadels voor doorgezakte ruggen. Dan zou je mega keilkussens moeten hebben. Het zadel dat ik nu heb doet hij het super mee, ligt hem nergens in de weg alleen het probleem : hij komt net een paar cm los van zijn rug als ik ga lichtrijden, bontje er onder gedaan en zadel weer na laten kijken. Hij lag nog steeds goed
en vind het voor zijn oude ruggetje ook een lekkerder idee. Dat 'wippen' heb ik al erg veel mensen over gehoord met een oude pony/paard.
mariekie schreef:Welk zadel hebben jullie eigenlijk op die doorgezakte ruggetje liggen?
mariekie schreef:Welk zadel hebben jullie eigenlijk op die doorgezakte ruggetje liggen?

Diablo schreef:Toch zit er wel verschil in, denk ik: een pony van 25 of een paard van 25. Volgens mij zijn er niet veel paarden die de zelfde leeftijden behalen als menig pony doet, toch?
en word bereden op (als het kan) :
en we springen NOOIT meer )
We hebben hem geschoren en hij voelt zich weer helemaal jong
Springen is zijn lust in zijn leven en hoe hoger hoe beter.

...heb nu een andere genomen
) 

Hij rijdt 2x in de week 30-75 min. in de baan en de rest van de week wordt hij gelongeerd of gaat hij op buitenrit. We hebben hem dus nog lekker veel aan het lopen, geven hem ook nooit een rustdag dat hij helemaal niks doet. Op een rustdag staat hij de hele dag op de wei (zoals elke dag) en wandelen we altijd wel even met hem...