Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bonita_Bon schreef:Ik vind het geeeen gezicht maar ik zou het leuk vinden ze eens wat vaker tegen te komen met springwedstrijdjes, het is een veelzijdig ras en ik ken er een paar die goed kunnen springen. De eigenaren willen alleen niet starten, ban g dat ze uitgelachen worden, zo zonde!
Als het paard het leuk vind, gewoon gaan!

)
In de dressuur zijn ze wat meer op hun plek.
Citaat:ja..
óf eigenaren springen niet met een fries omdat ze er eigenlijk niet op gebouwt zijn
er zijn friezen die teveel gesprongen hebben voor hun doen, en er artrose oid aan over gehouden hebben.
datzelfde met tinkers, die zijn ook niet goed om mee te springen.
maar er zijn altijd uitzonderingen (zo ken ik een tinker die zomaar ff 1.20 kan springen)

Scum schreef:Ik vind deze vraag wel heel algemeen. Voor elk paard is het goed om weleens een sprongetje te maken ter afwisseling.
Als het gaat om Friezen op een wedstrijd (B-niveuau) dan denk ik dat ze daar niet geschikt voor zijn.
En hoger dan 55 cm ga ik toch niet komen 

, of geen gezicht. Nouja iedereen zijn mening! Ik vindt het leuk. WildChild schreef:@Casper: Dat het er bij jou niet uitziet, wil toch niet zeggen dat het er bij niemand goed uitziet?