Zijn niet echt de beste foto's

ben benieuwd.
Ik waag mij er niet aan, heb er totaal geen verstand van
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Malenka schreef:.
__PSM__ ,
Ik geef mijn idee over jouw paard op deze foto's. Alles goed hebben vanaf een foto is natuurlijk niet te doen... nouja, misschien als een proffotograaf speciaal foto's maakt voor in dit topic.![]()
Bovendien kijk ik naar het paard als paard en niet als paard van een bepaald ras. Hierdoor kan mijn beoordeling afwijken van die van een keurmeester oid. Bovendien heeft die natuurlijk goed vergelijkingsmateriaal. Ik niet. Ik ben blij te lezen dat je niet veel springt met dit paard en dat je goed werkt aan die achterhand. Prima!
O ja, ik vind niet dat iedereen die foto's plaatst ook advies moet geven. Dat is gewoon niet mogelijk omdat veel mensen absoluut geen idee hebben waar ze naar moeten kijken... en die mensen zouden dan geen foto's mogen plaatsen of ze moeten een onzinadvies geven? Lijkt mij niet goed voor de kwaliteit van dit topic.
Blijf het cool vinden dat je toch alles nog redelijk goed hebt, zo vanaf een foto
Abrahams schreef:Ik probeer het ook maar eens dan.
Dit is mijn vierjarige. Foto is van deze zomer. Hij is inmiddels qua bespiering wel wat veranderd (iets voller geworden):
http://album.zoom.nl/public_images/19708/kFchjB.jpg
Ik heb alleen geen recente bewegingsfoto zonder mij erop. Misschien heb je hier ook iets aan:
http://album.zoom.nl/public_images/19708/Ymc0hn.jpg
Ben benieuwd!

. Dit zal niet zomaar ineens gaan, maar veel schakelen zal jouw paard denk ik helpen. 
__PSM__ schreef:Gnagna, best wel dingen overeenkomend toch?? Zap
Leuk
Malenka schreef:Als je betere foto's hebt kan ik je misschien verder helpen. Maar meer durf ik nu echt niet te zeggen.

Het gaat om t peerd

ben ff opzoek gegaan naar duidelijke foto's 

(heb je de envelop al ontvangen)
ja lekker ding he haha! RH Pajkovski is zijn papa en lady is zijn mama
en lucky is zijn knappe broertje.
.

Hij is inderdaad van zichzelf al op mooi opwaarts gebouwd. Tis voor hem ook gemakkelijker om lekker bovenin te lopen (niet met de kop omhoog natuurlijk maar nek hoogste punt, dressuur/wedstrijdhouding zeg maar). Hij heeft best moeite met laag/rond te lopen qua balans (hij is ook nog jong dus dan mag het ook wel een beetje nog). Ik moet hem ook zeer zeker niet te diep rijden. Dan doet hij achter niks meer. Hij trekt dit ook gewoon niet qua balans en kracht op dit moment. Het uitschuiven neem ik inderdaad veel mee in mijn training. Achterhand is er standaard mooi onder. Wel zou hij meer mogen buigen in het spronggewricht (op de foto doet hij dit toevallig heel mooi
) waardoor hij net even wat meer tot dragen kan komen. Wordt hard aan gewerkt door veel overgangen en schijnovergangen te rijden, maar hij vindt het nog wel moeilijk en moet gewoon nog wat sterker worden hierin. Het is een groot paard dus het zal wel wat meer tijd nodig hebben wat dat betreft.
wat bedoel je precies met overbouwd? zou je dat misschien uit kunnen leggen?Abrahams schreef:Ik probeer het ook maar eens dan.
Dit is mijn vierjarige. Foto is van deze zomer. Hij is inmiddels qua bespiering wel wat veranderd (iets voller geworden):
Ben benieuwd!

VValar schreef:Abrahams schreef:Ik probeer het ook maar eens dan.
Ben benieuwd!
Ik voel ik voel wat jij niet voelt en dat is.... dat je hem op de manier van Johan Hamminga moet rijden!! Knap toch van mij hè?
En nu Valar!!