Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

sophie_kurk schreef:De molen is ideaal vind ik, heb echt niet de tijd om naast het rijden nog eens te wandelen...
sjaantje schreef:sophie_kurk schreef:De molen is ideaal vind ik, heb echt niet de tijd om naast het rijden nog eens te wandelen...
Tja als je daar niet eens tijd voor hebt, dan moet je maar geen paard nemen!
![]()
double schreef:Het is onzin dat je lui bent als je paard de stapmolen ingaat..
Overdag werk ik gewoon, nee mijn baas geeft mij geen vrij om rondjes met mn paard te wandelen..![]()
Dus gaat mijn paard overdag lekker in de stapmolen een luchtje scheppen en haar beentjes strekken!
double schreef:Het is onzin dat je lui bent als je paard de stapmolen ingaat..
Overdag werk ik gewoon, nee mijn baas geeft mij geen vrij om rondjes met mn paard te wandelen..![]()
Dus gaat mijn paard overdag lekker in de stapmolen een luchtje scheppen en haar beentjes strekken!
Citaat:maar het voegt niks toe aan de training en ook zeker conditioneel niet.
maar als er op een stalling bijv. in de winter geen mogelijkheid is tot de paarden naar buiten laten, lijkt dit me prima. Maanling schreef:Citaat:maar het voegt niks toe aan de training en ook zeker conditioneel niet.
Maar er is toch niets beters dan een tijdje goed doorstappen? Dat is toch juist goed voor de conditie? En zeker als je een programma hebt dat afwisselend stapt en draaft. Ik zie daar toch wel de voordelen van in.
aukje91 schreef:Heb zelf nooit een stapmolen van dichtbij gezienmaar als er op een stalling bijv. in de winter geen mogelijkheid is tot de paarden naar buiten laten, lijkt dit me prima.