Snoevie schreef:vind dat deze persoon gelijk heeft.
goede proef is goede proef,klaar.
ongeacht het ras.
Inderdaad!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Snoevie schreef:vind dat deze persoon gelijk heeft.
goede proef is goede proef,klaar.
ongeacht het ras.
__Shannon schreef:Neem Guusje & Jolanda nou als voorbeeld,
dus wie beweert dat koudbloeden niet goeie punten kunnen halen?
Roxxiejj schreef:Kijk dan maar eens in de hogere klasses. Een haflinger die goed loopt voor een haflingers doen, moet ook daarop gejureerd worden. Dat zie je lang niet altijd!
runningkawa schreef:Er hoort dus niet gekeken te worden naar, die kan niet meer, want dat is in 5 min. niet te beoordelen.
Of die kan wel meer dus laag punt...lekker als ze dat mis hebben
Neee gewoon een punt voor wat er getoond wordt
casperrr schreef:Wat ik wel moet zeggen, ik vind dat er ook té snel gemekkerd wordt naar mensen die op een koudbloed/barok rijden.
Ik zie vaak genoeg topics op bokt met een mooie kwpn die zeggen dat ze geen goede punten hebben, máár het aan de jury lag. Vervolgens komen er 2 a 3 reactie's op dat ze dat niet zo snel moeten zeggen. Voor de rest reageert er niemand op of wordt er gezegd dat er idd vreemde jury's bij zitten.
Als iemand met een koudbloed/barok paard zo iets zegt krijgt die gelijk 9/10 reactie's over zich heen dat je dat níet mag zeggen...
casperrr schreef:Tsja mijn gedachte is dan wel heul erg kort door de bocht, maar in de 'hogere sport' zie je niks voor niks zo weinig koudbloeden -die wel in opkomst zijn-
Maar een jurylid kiest er niet voor om een fjord met relatief korte gangen in zijn ring te hebben. In de hogere sport verwacht je een bepaald beeld, dan moet je maar niet met dat ras starten als die het amper kan bijbenen, en maar de gedachte houden 'de jury moet is meer naar het algemene ras kijken'.