Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Een paard mag ook wel eens een gekke bui hebben, zeker wanneer ik dat ook heb
Mijn pony is een heethoofd en ik ben dol op hem, maar af en toe zou ik hem achter het behang kunnen plakken omdat hij maar door blijft gaan. Mijn paard daar in tegen is zijn tegenpool. Z paardje dat ook niet altijd doet wat je vraagt maar iig controleerbaar is waar dat bij de pony soms ver te zoeken is..
Prinslover schreef:Ik heb er liever een mengelmoesje van hahaEen paard mag van mij best pit hebben, en soms wat geintjes, maar daar moet het ook ophouden. Dus geen gemeen paard wat lelijk kan bokken/stijgeren. Maar geen paard wat écht niks doet, dat is saai. Het echte manege paard (voor beginners) idee dus. Ik hou zeker van een paard met pit, en dan in de vorm van looplust
. 

. Mijn Tinker is de rust zelf en zal niet snel een stap verkeerd zetten en mijn kwpn-er is een dame met karakter en die je ongenadig afstraft als het naar haar idee niet goed doet.
Dancie schreef:Ik merk zelf dat hier veel verschillende meningen over zijn .
Wat willen jullie nu en waarom?
Een mak rustig paardje dat rustig zijn rondje loopt elke dag weer opnieuw?
Of een Pittig paard waarvan je iedere dag weer wat anders van kan verwachten?
Maar een pittig paard is prima, maar ik neem later wel eentje die iets minder is als mijn vzpaard nu. Dat is gewoon hopeloos, 20x proberen langs een stilstaand fietsje op 15m afstand krijgen.. en dan weeeer wegschieten.. nee op zo'n manier niet. Maar eentje die je moet blijven rijden? Graag
Heb je teminste iets te doen
(en dan heb ik t idee dat ik iets heb gedaan). eva87 schreef:een mix ervan denk ik:) een paard dat rustig zijn werk kan doen, maar ook af en toe zijn streken en gekkigheden heeft

Ertussen in dus!
Ach, dan moet ik zelf gewoon wat meer aan het werk!