1. what you see is was you get
2. what you see is what you can get.. (and more.. )
Dus ga je de uitdaging aan, met kans op meer..
of neem je 'genoegen' met die 'brave/safe'.
(niet denigerend bedoeld hoor!!! )
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
?)
, dat was ook een superdier (staat nu in Canada te verpieteren bij een luie Grand Prix ruiter
)
, dus puur mazzel.
) omdat ik niet meer in de gelegenheid ben 6x er week te trainen, maar als ik nu voor een paard ga dan zoek ik wel zeer zeker wat meer kwaliteit. En dan mag het best een beetje pittiger. Born2BCrazy schreef:Even een zijstraatje: Wat denken jullie dat belangrijker is..(in het zwaardere werk)..
het talent..of het karakter? (of moet ik een apart topic openen?)
Ik denk nl zelf dat uiteindelijk het karakter toch het zwaarste gaat wegen..
Tuurlijk moet een paard talent hebben om het werk aan te kunnen, maar het moet ook voor jou wíllen doen..

)
detour schreef:Geloven jullie dan niet dat er ook gewoon doodluie paarden zijn die gewoon echt geen will to please hebben endie echt niet voor iemand willlen werken puur omdat het dier liever in de wei staat en genoeg aan zichzelf heeft?
jawel, die Weltmeijer waar ik het over had. Staleigenaar noemde hem "wereldverne*keraar" en dat was precies de goeie omschrijving!
Nikka schreef:ff offtopic @ Wowamigo: ik zie in je profiel dat je eind mei bevallen bent en alweer 17 weken zwanger. Hoe doe je dat?
en kwam er maar niet uit. detour schreef:Geloven jullie dan niet dat er ook gewoon doodluie paarden zijn die gewoon echt geen will to please hebben endie echt niet voor iemand willlen werken puur omdat het dier liever in de wei staat en genoeg aan zichzelf heeft?

runningkawa schreef:Ja dat kan
Of toevallig het lelijke eendje als veulentje kopen dat later de mooie zwaan is
Nikka schreef:Zo'n doodluie heb ik, dat is echt een ramp. Een schat van een dier maar niet voor de sport te gebruiken.