Lijkt me echt briljant om dat lekker te rijden op muziek van pirates of the caribbean ofzo
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lijkt me echt briljant om dat lekker te rijden op muziek van pirates of the caribbean ofzo
precies precies. heerlijke muziek
Urielle schreef:Ik heb gewoon de radio aan.
In de buitenbak niks, maar vind het te gevaarlijk om de MP3 in te hebben, omdat ik dan ook echt helemaal niks hoor van de buitenwereld (itt mijn paard)
Ik ben idd ook bang dat ik anders teveel afgeleid wordt en minder op mn paard let...

maar kan nooit bij de buren in de bak
en bij ook niet bij ons in de wei
Merlinde schreef:nee ,heb het een tijd geprobeert, maar ik kan me dan niet meer concentreren op me paardje.. naja als we hard aan 't trainen zijn. Als we buitenrijden wil ik alles aan horen komen van achter..ze wil nog wel eens schrikken als ze druk is.. dus nee voor mij geen muziekjes
Kan toch ook daarna ?
zou toch wat zijn. Maar ik heb ook in de bak 2 in maar buiten 1. Als ik in de bak 2 oortjes in heb ben ik de enige in de bak.
.. Dus als ik ik alleen in de bak rij, dan doe ik muziek op m'n telefoon aan en dan weer in m'n broekzak, en tadaaa ik heb ook muziek. Buiten (geen asfaltwegen, maar zandweggetjes) doe ik dat ook wel is.. Aangezien daar toch nooit verkeer komt. Mocht er wel verkeer komen, tsja, die hoor ik wel aankomen, want zo hard kan m'n telefoon ook weer niet.

, hoeven we ons ook niet te vervelen als we al die paardjes moeten rijden
en nattuurlijk meezingen
haha heel fout ..