muziek in tijdens het rijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sorenna

Re: muziek in tijdens het rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 20:15

Het lijkt met harstikke fijn rijden met muziek, maar idd zou ik het alleen doen met 1 oortje. Heb het zlef nog nooit geprobeerd maar word waarschijnlijk ontzettend raar aangekeken, maar ga het toch eens proberen Vork Lijkt me echt briljant om dat lekker te rijden op muziek van pirates of the caribbean ofzo Vork Cool

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-07 20:19

Ja precies precies. heerlijke muziek Ja

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 20:28

ik heb normaal altijd radio aanstaan op mijn telefoon en dan mijn oortje in.
Maar die heb ik normaal standaard al aan vanaf dat ik sochtends begin met werken op de manege en dan blijft hij aan tot ik weg ben en dus ook gereden heb.
Ik merk dat ik zelf een stuk rustiger blijf t.o.v mijn paard, want ik verlies ( helaas ) redelijk snel mijn geduld. En als ik alleen ben vind ik het wel fijn en word er zelf wat vrolijker van.
Buiten heb ik hem ook in als ik rondje door het bos ga stappen, niet als ik echt ga rijden want dan valt hij steeds uit als we gaan crossen Vork

piezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 23:27

hahaha ik rij nooit met mp3 speler van die verrotte dingen vallen constant uit mijn oren, kan nog niet fietsen met dat ding, knap dat jullie dat wel kunnen, lijkt me ook super onhandig met de bandjes van mijn cap.

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 10:36

Urielle schreef:
Ik heb gewoon de radio aan.
In de buitenbak niks, maar vind het te gevaarlijk om de MP3 in te hebben, omdat ik dan ook echt helemaal niks hoor van de buitenwereld (itt mijn paard Clown )

idd Knipoog
Mij niet gezien Haha!

ikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 11:37

Ik doe het alleen wanneer ik moet oefenen voor een kür op muziek, en de anderenb in de bak het muziekje al niet meer kunnen aanhoren Lachen Ik ben idd ook bang dat ik anders teveel afgeleid wordt en minder op mn paard let...

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 11:40

Heb af en toe wel eens mijn telefoon op de luidspreker staan en dan muziekje erbij tijdens het rijden! Vind ik wel lekker en mijn paardje ook wel Lachen

wennie19

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 10:16

ik vind met mp3 rijden niks ik zet dan liever een cd speler neer bij ons op de manege kan je de muziek ook vanuit de kantine in de bak aan zetten

Siimoneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 20:51

ik rij nooit met mp3. Maar jullie luisteren toch geen muziek bij buitenritten he ? das wel gevaarlijk namelijk Knipoog
met gewoon radio aan is wel fijn Lachen maar kan nooit bij de buren in de bak Blauw oog en bij ook niet bij ons in de wei Blauw oog

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 05:39

simone, ik rijd alleen in de bak met muziek. ook omdat er als we naar buiten gaan we altijd met zn 2en gaan, en dan is dat ook weer zoiets Bloos

Siimoneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 13:58

haha okee Tong uitsteken
best wel ongezellig.. lijkt mij.. als je met z'n 2en een buitenrit gaat maken en dn heb je muziek in Tong uitsteken

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 17:29

Als ik een buitenrit maak heb ik af en toe muziek op - maar 1 oortje. En dan alleen als het rustig is en ik bijvoorbeeld het bos in ga, zodat ik niet op auto's hoef te letten. Met gewoon dressuren heb ik nooit muziek in, geen behoefte aan, concentreer me helemaal op mijn paard.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 19:50

Ik doe de radio aan. Lachen

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 21:47

gaat lastig bij ons in de buitenbak. dan hoor ik het toch niet.

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 21:50

nee ,heb het een tijd geprobeert, maar ik kan me dan niet meer concentreren op me paardje.. naja als we hard aan 't trainen zijn. Als we buitenrijden wil ik alles aan horen komen van achter..ze wil nog wel eens schrikken als ze druk is.. dus nee voor mij geen muziekjes

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 21:51

vin dhet niet echt kunnen als je met 2 oortjes inrijd. hoe kan je dan allert zijn op de omgeving?
ik rij wel vaak in de wei en zet dan de radio hard aan zodat ik hem net in de wei kan horen maar rij nooit met mn mpr speler

super_arnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 21:53

ik rijd af en toe met mp3, ik gebruik hem met buitenritten, in de bak staat en radio en dat vind ik veel lekkerder om naar te luisteren, vooral omdat we vaak met zijn 2en in de bak zijn

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 22:03

Merlinde schreef:
nee ,heb het een tijd geprobeert, maar ik kan me dan niet meer concentreren op me paardje.. naja als we hard aan 't trainen zijn. Als we buitenrijden wil ik alles aan horen komen van achter..ze wil nog wel eens schrikken als ze druk is.. dus nee voor mij geen muziekjes

Ik heb hetzelfde..kan niet meer 'echt paardrijden'.. ben teveel bezig met de muziek..en niet met wat ik wou doen, nl. paardrijden

Zie ook niet het nut in van een mp3 speler op je paard? vind het een beetje onzin.. Bloos Kan toch ook daarna ?

Radio op de achtergrond vind ik minder storend, omdat het minder 'direct' is.. het 'sluit je niet helemaal af'.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 22:57

ik heb altijd mijn mp3 in mijn oren de problemen los ik veel handiger op enzo.

Squit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 10:27

als je buiten gaat rijden en je hem muziek bij je is het ook niet zo verstandig om allebei die dingen in je oren te doen..
want wat eeder al gezegd is het is dan gevaarlijk..
maar ook al heb je er maar 1 in je oor dan nog moet je hem zacht aanzetten..
gaat er maar om dat je iets hoort niet dan je zit te swingen op je paard haha

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 10:29

hahaha turlijk niet squit niet dat je van links naar rechts vliegt en allemaal auto`s achter je Tong uitsteken zou toch wat zijn. Maar ik heb ook in de bak 2 in maar buiten 1. Als ik in de bak 2 oortjes in heb ben ik de enige in de bak.

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 10:34

Die oortjes vallen bij mij altijd uit m'n oren Tong uitsteken .. Dus als ik ik alleen in de bak rij, dan doe ik muziek op m'n telefoon aan en dan weer in m'n broekzak, en tadaaa ik heb ook muziek. Buiten (geen asfaltwegen, maar zandweggetjes) doe ik dat ook wel is.. Aangezien daar toch nooit verkeer komt. Mocht er wel verkeer komen, tsja, die hoor ik wel aankomen, want zo hard kan m'n telefoon ook weer niet.

marlooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 10:52

Ik heb het nog nooit gedaan
Het lijkt me niet echt fijn, ik kan me dan denk ik niet zo goed meer concentreren en ik heb dan de neiging mee te gaan zingen Clown

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 10:57

Bij ons in de binnebak staat de radio meestal aan maar die hoor ik toch niet als ik rij, daar concentreer ik me niet op dus heb het niet door. Een Mp3 in doen heeft dan ook geen zin want daar let ik toch niet op.

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 11:16

Afbeelding

( zie foto ) Bij ons hangen ong 30 van die boxen aan het dak ( eigenlijk voor kür) maar wij zetten altijd onder het rijden lekkere muziek op Lachen , hoeven we ons ook niet te vervelen als we al die paardjes moeten rijden Knipoog en nattuurlijk meezingen Nagelbijten / Gniffelen haha heel fout ..