Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
runningkawa schreef:dat lijntje is een paard recht uit, niet een paard in de wending
In de wending moet een paard buigen, anders gaat hij als een robot de wending door
Ik heb het dus over stelling, idd niet over een binnenhand die een paard zijn nek naar binnen trekt
Want er zijn idd teveel ruiters die teveel doen met de binnehand
runningkawa schreef:Nee ruiters in het algmeen
Dat is idd niet iets van AdB
Veel ruiters zo, die geen fatsoenlijke les hebben, sjorren hun paard e wendig in met de binnenhand, terwijl als je zelfs zou willen, je de wending kan rijden met een boogje in de binnenteugel
Ruiters die dus bij AdB heel nieuwe info krijgen
runningkawa schreef:Als mijn instructice dan bij jou zo komen, hing daar vast ook een hype om
En zij is niet eens arrogant
runningkawa schreef:Maar of ze dat wil?
Ze is best bescheiden
En dat is misschien wel met meer fijne instructrices (M/V)
Niet iedereen wil in de spotlight staan.
Zij heeft haar hobbie als beroep, de hele dag heeft ze vol gepland en een wachtlijst om te kunnen lessen. Dus wat wil je nog meer
En geen vervelend bokt die wat over je schrijft
runningkawa schreef:Dat is zeker juiste info![]()
Maar hij doet daarbij alsof hij dat wiel opnieuw heeft uitgevonden, dat is wat me tegens taat. Ik weet gewoon niet anders als dat je niet teveel met die binnenhand moet rommelen
Ik ben tegen hem dat hij teveel aan de voorkant laat doen, te weinig met been, dit omdat het probleem in het lijf zit, niet in de hals
Te hoge hand(en ) (dus gebroken lijn in onderarm teugel) die dan de hals naar buiten moeten trekken.
Paarden die lang zijn en op de hand en voorhand lopen.
Dat zijn juist dingen die je imo niet moet willen
Teveel doen met de hand en een paard met kracht opzij trekken
Ja 1x ben ik bij een dag geweest, verder erg veel foto's gezien, die steeds een herhaling zijn van wat ik gezien heb
runningkawa schreef:Foto's zijn idd moment opnames
Maar als je op elke foto een paard op de voorhand zit is dat geen ongelukkig moment, maar een paard dat steeds daar loopt.
Met VWNW rijden is niks mis, alleen maar goed.
Maar VWNW is niet op de voorhand, ook zonder gewicht in de hand.
Begin pagina is al geen lijn onderarm teugel
Zulke foto zou ik dan al nooit nemen als openingspagina