Piercing en Paarden !?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Air

Re: Piercing en Paarden !?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 19:26

Das niet dit topic dan Huilen van het lachen

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 19:26

Maar geef nou eens een betere argument dna de mening van je moeder gebruiken. Vork

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 19:27

Kieffer schreef:
mara_lover schreef:
Vind ik nou ook! Als je in een topje over straat gaat kan elke viezerik naar je kijken!

Ja maar daar trek je dat hele topje tog voor aan Clown

He, er is een verschil tussen een topje of een Spagettibandjes hempje hoor Nagelbijten / Gniffelen

Hackie

x_Marr schreef:
Maar geef nou eens een betere argument dna de mening van je moeder gebruiken. Vork

Misschien zit dr moeder wel achter haar account Lips are sealed !

Air

Huilen van het lachen

Hackie

Bij een hempje is er tenmiste nog een 'stukje' schouder bekleed, stoute meiden ! Haha!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-07 19:28

Komaan, valt me een beetje tegen. Ik word hier gewoon begekt.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 19:28

Als je ene discussie opent, heb dan ook goede argumenten Knipoog

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 19:29

nee meid je word niet belachelijk gemaakt
wij geven ook onze mening
het enige wat er is is dat je niet met tegenstrijdige argumenten moet komen
maar met een onderbouwde mening waarom je het vind

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 19:29

Ik vind eerlijk gezegt ook dat het de verkeerde kant op gaat Scheve mond
Ts, wil je misschien alles even op een rijtje zetten ofzo Lachen WAT je vind en WAAROM je dat vind?

En dan JOUW mening, NIET die van je moeder Lachen

Guuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 19:30

Ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar de achterliggende gedachte en argumenten. Lachen

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-07 19:31

IK vraag ook naar jullie mening, maar wordt volgensmij alleen maar begekt.

Ik heb voorderest niets meer te zeggen, mijn argumenten zijn op. Volgensmij vind iedereen dat het gewoon is om met piercings (en topjes) te paard te gaan.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 19:32

waarschijnlijk het idee dat er doordat je een piercing hebt een gaatje in je huid hebt en er vuil in kan komen zou opzich vies kunnen klinken , maar aangezien het al genezen is , en er anders een pleister op moet ( Dacht ik) lijkt mij niet dat een piercing onhygienisch is Lachen en aangezien je het ook gewoon kan wassen Lachen . om maar als zowat als enige serieus op dit topic in te gaan. want jullie geven ook geen argumenten waarom het gewoon hygienisch is Knipoog Lachen
Laatst bijgewerkt door Steenbok12 op 09-05-07 19:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Zappa

maar snap wel dat het moeilijk is want wat je ouders vertellen dat neem je als waarheid aan , logisch
maar wat is nou idd jou mening

Air

Ik heb nog geen enkele argument van JOU gehoord, maar van de naderen hier heel veel, 1 of 2 posts dat je begekt wordt is wat anders dan 5 bladzijden.

Ik vind het er nu op lijken dat je er onder weg probeert te komen

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 19:33

MisMartine schreef:

Wat is begekt Clown

En over of je nou wel of niet met een piercing moet gaan paardrijden... leven en laten leven!
Persoonlijk ga ik niet mijn piercing uit doen voor iemand die het onhygienisch vind ROFL

Anoniem

MisMartine schreef:
Okee, niemand is het dus met mij eens. Laat ik eens de kant van de duivel kiezen.

Piercings zijn niet hygiënisch vanwege het feit dat het mogelijk is om ontstekingen te krijgen van het zweet, haren, zand, schilfers enzovoort.

Topjes is al zo goed als verboden en dat vind ik maar goed ook. Je hoort je niet te "verkopen" op het paard. En "bloot" gaan is strafbaar, te paard ook

* Ik speel nu de kant van de duivel Clown

Hoe wil jij zand haren zweet echt in je piercing krijgen? Het is geen wond ofzo, gewoon goed geheelde huid. Als je zand op je huid krijgt krijg je ook geen ontsteking of wel?

Guuus

ChantalSmook schreef:
waarschijnlijk het idee dat er doordat je een piercing hebt een gaatje in je huid hebt en er vuil in kan komen zou opzich vies kunnen klinken , maar aangezien het al genezen is , en er anders een pleister op moet ( Dacht ik) lijkt mij niet dat een piercing onhygienisch is Lachen en aangezien je het ook gewoon kan wassen Lachen . om maar als zowat als enige serieus op dit topic in te gaan. want jullie geven ook geen argumenten waarom het gewoon hygienisch is Knipoog Lachen

Ik heb net tot 3 x toe vertelt waarom het hygiënisch is, maar mijn post wordt dan gewoon genegeert.. Knipoog

Zappa

ChantalSmook schreef:

goed lezen Knipoog
dan vind je een paar antwoorden waarin het wel staat onderbouwd

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 19:34

MisMartine schreef:
IK vraag ook naar jullie mening, maar wordt volgensmij alleen maar begekt.

Ik heb voorderest niets meer te zeggen, mijn argumenten zijn op. Volgensmij vind iedereen dat het gewoon is om met piercings (en topjes) te paard te gaan.

Het was niet mijn bedoeling om je voor gek uit te maken Bloos Sorry als het wel zo over kwam.

Voor mij is het inderdaad normaal om in een topje op een paard te gaan zitten. Of laat ik het zo zeggen: ik kijk er niet van op als iemand dat doet Lachen

Zelf heb ik alleen oorbellen. Maar van piercings kijk ik ook al niet meer op. Tijden veranderen Knipoog

Kieffer

MisMartine schreef:

Als jij een standvastige mening hebt zonder "mamma, mamma" dan wordt je serieus genomen. Een mening kan je niet zomaar klakkeloos uitspreken zonder dat je daar argumenten voor hebt. Als jij een duidelijke reden geeft, liefst een aantal, waarom jij vindt waarom bepaalde dingen niet kunnen is er nisk aan de hand. Door zomaar iets neer te zetten als "Paardrijden moet hygienisch zijn en daar horen piercings niet bij" schilde je iedereen met een piercing (of het nou gewilt of ongewilt is) af als onhygienisch.
Als je tegenstrijdige argumenten gaat geven is je hele punt verdwenen en dan willen er nog wel eens mensen grappen. En dat is dus precies wat er nu gebeurd en je weet nu dus ook waarom.

Air

MisMartine; vertel dna waraom je dat niet gewoon vindt?

Steenbok12

*okee sorry neem mijn woorden trug Tong uitsteken had net pas de vorige pagina gelezen Tong uitsteken alleen eerste pagina enzo stonden alleen wat nutteloze zinnen bij elkaar geschraapt Lachen

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-07 19:35

Liedje schreef:
Ik vind eerlijk gezegt ook dat het de verkeerde kant op gaat Scheve mond
Ts, wil je misschien alles even op een rijtje zetten ofzo Lachen WAT je vind en WAAROM je dat vind?

En dan JOUW mening, NIET die van je moeder Lachen

Over die topjes. Ik heb daar geen mening over geven volgensmij. Alleen die van mijn moeder. Maar het is een regel van het bestuur op de club en ik ben zo maar "opgegroeid" dat topjes te paard "verboden" is.

En piercings vind ik onhygiënisch vanwege het mogelijke feit dat er stof, zand, haren, schilfers enz acher kan komen.

*Met cap op vind ik het er een beetje raar uitzien (maar dat heeft niets met hygiëne te maken, dus gebruik ik niet als argument. Wánt dit is mijn mening Lachen

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 19:36

Mag ik vragen wat volgens jou dan het verschil is tussen een piercing en een oorbel? Gestoord