Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kieffer schreef:mara_lover schreef:Vind ik nou ook! Als je in een topje over straat gaat kan elke viezerik naar je kijken!
Ja maar daar trek je dat hele topje tog voor aan
x_Marr schreef:Maar geef nou eens een betere argument dna de mening van je moeder gebruiken.
!

WAT je vind en WAAROM je dat vind?
en aangezien je het ook gewoon kan wassen
. om maar als zowat als enige serieus op dit topic in te gaan. want jullie geven ook geen argumenten waarom het gewoon hygienisch is
MisMartine schreef:Komaan, valt me een beetje tegen. Ik word hier gewoon begekt.
MisMartine schreef:Okee, niemand is het dus met mij eens. Laat ik eens de kant van de duivel kiezen.
Piercings zijn niet hygiënisch vanwege het feit dat het mogelijk is om ontstekingen te krijgen van het zweet, haren, zand, schilfers enzovoort.
Topjes is al zo goed als verboden en dat vind ik maar goed ook. Je hoort je niet te "verkopen" op het paard. En "bloot" gaan is strafbaar, te paard ook
* Ik speel nu de kant van de duivel
ChantalSmook schreef:waarschijnlijk het idee dat er doordat je een piercing hebt een gaatje in je huid hebt en er vuil in kan komen zou opzich vies kunnen klinken , maar aangezien het al genezen is , en er anders een pleister op moet ( Dacht ik) lijkt mij niet dat een piercing onhygienisch isen aangezien je het ook gewoon kan wassen
. om maar als zowat als enige serieus op dit topic in te gaan. want jullie geven ook geen argumenten waarom het gewoon hygienisch is
![]()
ChantalSmook schreef:waarschijnlijk het idee dat er doordat je een piercing hebt een gaatje in je huid hebt en er vuil in kan komen zou opzich vies kunnen klinken , maar aangezien het al genezen is , en er anders een pleister op moet ( Dacht ik) lijkt mij niet dat een piercing onhygienisch isen aangezien je het ook gewoon kan wassen
![]()
MisMartine schreef:IK vraag ook naar jullie mening, maar wordt volgensmij alleen maar begekt.
Ik heb voorderest niets meer te zeggen, mijn argumenten zijn op. Volgensmij vind iedereen dat het gewoon is om met piercings (en topjes) te paard te gaan.
Sorry als het wel zo over kwam.
MisMartine schreef:Komaan, valt me een beetje tegen. Ik word hier gewoon begekt.
had net pas de vorige pagina gelezen
alleen eerste pagina enzo stonden alleen wat nutteloze zinnen bij elkaar geschraapt
Liedje schreef:Ik vind eerlijk gezegt ook dat het de verkeerde kant op gaat
Ts, wil je misschien alles even op een rijtje zetten ofzoWAT je vind en WAAROM je dat vind?
En dan JOUW mening, NIET die van je moeder