Rijden op een te kleine pony?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lisanne112

Re: Rijden op een te kleine pony?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 15:26

hoi

ik rij nu 1 x in de week nog op mij shetje ik weeet dat ik te groot ben dus vandaar dat ik ook nu nog maar 1 x per week rij en de rest vrijheidsdressuur ,fietsen , enzo..
ik ben ook al een paar meisje aan het zoeken die op hem willen rijden.. die wat kleiner zijn dan mij..

groetjes lisanne

carolovejebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 15:30

ik reed vroeger op een ponytje van 1.15-1.20 ong
ik was er ook te groot voor maar mijn gewicht was niet te veel en mijn lengte stoorde haar niet ik schotte ni tege haar bene ofzo ik zat goed stil en dan stoord het helemaal niet voor deze pony
heb geen foto maar men benen komen ong tusse haar buik en knieen...
maar ze heeft er gene last van en daarbij ik rijd niet intensief op haar dit is gewoon om haar wat beweging te geven!
ik vind het stom dat iedereeen daar comentaar op geeft als de pony het leuk vind en niet protesteerd (en nee niet omdat ze dat niet durft) ik vind het brol als ze comentaar geven

nu rijd ik op een pony van 1.30 ong en daar kom ik ook ver onderuit maar ze heeft er niks last van

en daarbij als ge goe rijd dan stoord de lengte ni

Joukje_04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 20:23

Rij op een welsh pony van 1.20, maar ik heb haar ingereden, en ben nu aan het afbouwen. Mn buurmeisje rijd er nu 3x per week op. Maar ik kan egt niet in 1x stoppen! Ze is mn 1e verzorgpony. Elke keer als ik in het land kom hinnikt ze luid naar me, ook als ik haar roep. Haar veulentje komt ook op me af galoperen als ik hem roep. Daar kan ik egt niet 1,2,3 mee stoppen. Ik ben ook niet te zwaar voor haar! Als ik aan een meisje iets vraag laat ze het me ook wel zien, en dan zit ze ook 5 min op haar! Toen ze net 3 was, was ze een egte boef. Toen heeft er een heel zwaar meisje op gezeten, en toen kon Lady uit protest ook nog bokken en galoperen, dus dat valt wel mee. Lady waardeert me ook, ze geeft me altijd kusjes en knuffelt en kan zooooooooooooooooooo lief kijken Vingers aflikken Ben het wel aanhet afbouwen, want ik ga nu naar de 2e, gymnasium, dus kan geen 2 pony's rijden, en wil met de jonge haflinger graag de wedstrijden in, dus daar ga ik mee verder. Ach gut Maar blijf lady natuurlijk wel af en toe doen.

shakiira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 09:42

ik vind het niet uitzien als je op een te grote pony rijd

carolovejebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 09:45

da is toch ni zo belangrijk hoe het er uitziet als het maar goed is voor de pony

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 11:21

Ja, en als je er maar plezier in hebt. Kijk als je echte dressuur-wedstrijden gaat rijden, dan ziet het er idd niet zo mooi uit, en dan moet je waarschijnlijk ook tegen kleinere kinderen.

Mich_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 09:44

Ik ben 1.77m (bij 55kg) en rij op een pony van 1.30m xD
Het is écht geen zicht, maar ik rij hem omdat hij altijd op wei gestaan heeft, niets kan & te sterk is voor kleine kinderen.
De pony staat te koop, dusja, lang zal ik e rniet meer op rijden maar hij heeft wel veel geleerd