Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Corelli schreef:ik heb al vaker meegedaan in een discussie als deze en ik vind het heerlijk, dus daar gaan we nog een keer!!:D
Ik vind dat je natuurlijk zelf moet weten of je met of zonder cap rijdt, maar ik vind zonder altijd onverstandig en als het een bekende van me is, zeg ik er ook zeker wat van..
Ik hoor vaak het tegenargument dat het paard super braaf is of dat diegene hem super goed kent en dat hij nooit wat doet enzovoorts, enzovoorts, maar mijn mening is dat er ALTIJD wat kan gebeuren..
Het paard kan nog zo braaf zijn, maar er is altijd wel een geval te bedenken dat je achteraf denkt: "goh ik had nou nooit verwacht dat zoiets zou gebeuren.." En daarom vind ik dat je je cap op moet zetten..Het geeft super veel meer zekerheid en veiligheid en als je een goed passende cap hebt, hoef je er geen last van te hebben..
Bovendien moet je niet alleen aan het paard denken die een keer onverwacht kan doen, ook aan jezelf..Stel dat je zelf niet lekker wordt..of dat je met paard en al op de grond beland..Dat heeft niets met het brave karakter van je paard te maken..
Mijn motto dus: CAP OP! Veel veiliger... Reacties gewenst!
Corelli schreef:@sflj: het is ook niet zo dat ik je dan de hele dag achterna zou lopen om jou te laten weten dat je HE-LE-MAAL evrkeerd doet hoorIk zou je 1x mijn standpunt laten weten en verder niet meer lastig vallen
Maar waarom rij jij zonder?
Jeddah schreef:Omdat ie eigenwijs is! Als we morgen allemaal zonder gaan rijden, wedden dat ie hem dan opzet?![]()
![]()
sflj schreef:Corelli schreef:@sflj: het is ook niet zo dat ik je dan de hele dag achterna zou lopen om jou te laten weten dat je HE-LE-MAAL evrkeerd doet hoorIk zou je 1x mijn standpunt laten weten en verder niet meer lastig vallen
Maar waarom rij jij zonder?
Omdat ik t lekkerder vind, zonder!
Jeddah schreef:Omdat ie eigenwijs is! Als we morgen allemaal zonder gaan rijden, wedden dat ie hem dan opzet?![]()
![]()
Eigenwijs? Ik???![]()
Maar nee; in dit geval zou ik dan toch zonder blijven rijden!
Ik vind t altijd zo'n gezeur; "zet je cap op, is veiliger enz.."
Als je t voor jezelf veiliger vindt, moet je dat vooral doen maar val mij er niet mee lastig!