scarlet16 schreef:ik heb dit allemaal eens zitten lezen en vraag me af
wat jullie van mij vinden
ik ben sharon en ben bijna 11 jaar (16 aug.)
ik heb een welsh paard pretty ik rij 2 a 3 keer per week op haar
pretty wordt 1 mei 4 jaar
moet er wel bij zeggen ik rij nooit alleen meestal gaat mijn moeder mee
op haar paardje
Lieve Sharon, ik vind je paardje hartstikke leuk maar ik denk dat het netter is om een eigen topic te openen...
On topic: ik vind het een geweldige meid, vol lef en ze is ook hartstikke lief voor die pony. Ze heeft er duidelijk ontzettend veel lol in.
Als ik het geld en de ruimte had dan hadden allebei mijn dochtertjes ook hun eigen pony's, maar wie weet wat deze mensen hier voor moeten laten. Verder vind ik het juist heel goed van ze dat ze die eerste pony niet wegdoen alsof het een afgedankte fiets is. Daar kan menigeen nog van leren.
Het enige waar ik mijn bedenkingen bij heb is wel dat 5x in de week behoorlijk intensief rijden niet aan te raden is voor zo'n jong meisje. Dat is medisch gezien gewoon niet verstandig en kan later bij zwangerschap zorgen voor oa bekkeninstabiliteit. Maar goed, daar heb ik verder niets mee te maken
Hoe dan ook zie ik liever een meid met zoveel plezier als zij op haar eigen pony rijden dan sommige van die zuurpruimen die niet weten wat voor een geluksvogels ze zijn.
Ik verbaas me er wel over dat die pony's zo ongelooflijk duur zijn...