Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar dan heb je t probleem nog dat ik altijd mijn bene omhoog trek in galop en ik kan dr niks tegen doen weet iemand daar iets tegen meschien ?
Anoniem schreef:Ik rij het liefst met kortere beugels.
Hierdoor heb ik een betere beenligging, het gaat bij mij niet om steun.

Ik ga altijd af op de lengte van m'n arm. (Heb ik op de manege ooit geleerd)
Niet té lang en niet té kort.
Vind korte beugels echt niet lekker zitten.. esthertjuh_ schreef:Weet iemand dan eignlijk meschien hoe je ervan afkomt ?
Ik zelf word steeds echt geiriteerd door me instructrice ermee dus ik wil er van af!
Ookal blijf ik vrij goed zitten terwijl er een beugel tegen me been aan beukt maarja
Nog een probleempje :
Ik heb voeten die uitelkaar staan en dat slaat aan bij mijn rijkunsten...
Nou is het zo dat ik ze 3 keer neit goed had zitten en toen noemde mijn instructrice mij onnozel...
Toen moest ik mijn handen rechtop houde maar dat lukte me niet(vanwege zweep?) en toen zei ze dat ik te dom was om op een paard te mogen zitten....
Wat vindn jullie hiervan ?
xxxx
esthertjuh_ schreef:Weet iemand dan eignlijk meschien hoe je ervan afkomt ?
Ik zelf word steeds echt geiriteerd door me instructrice ermee dus ik wil er van af!
Ookal blijf ik vrij goed zitten terwijl er een beugel tegen me been aan beukt maarja
Nog een probleempje :
Ik heb voeten die uitelkaar staan en dat slaat aan bij mijn rijkunsten...
Nou is het zo dat ik ze 3 keer neit goed had zitten en toen noemde mijn instructrice mij onnozel...
Toen moest ik mijn handen rechtop houde maar dat lukte me niet(vanwege zweep?) en toen zei ze dat ik te dom was om op een paard te mogen zitten....
Wat vindn jullie hiervan ?
xxxx
)
. Vind dat ik dan net wat meer 'vrijheid' erin heb.