Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Siebjelover schreef:en de slof niet tot je oksels trekt,
, uhm sorry maak ik ben een beetje melig en dat zinnetje is best grappig. *schaam*
*

Lara_Silver schreef:@Karoliena: Dat vind ik dus raar eh (ik heb niks tegen hulpteugels , zie mijn mening p.1)
mensen waarvan het paard alleen prettig als er een hulpteugel omhangt... dan is er toch iets mis?
als je er al niet meer zonder kunt.
Lara_Silver schreef:@Siebjelover: was niet op jou bedoeld.
het ge-edit: nu staat er @Karoliena
karoliena schreef:Lara_Silver schreef:@Karoliena: Dat vind ik dus raar eh (ik heb niks tegen hulpteugels , zie mijn mening p.1)
mensen waarvan het paard alleen prettig als er een hulpteugel omhangt... dan is er toch iets mis?
als je er al niet meer zonder kunt.
Dan lees je dus niet goed, ik zeg dat het makkelijker kan zijn voor een paard met een hulpteugel niet dat het zonder niet lukt. Dat zou inderdaad niet goed zijn
Citaat:Er zijn altijd mensen die hulpteugels verkeerd gebruiiken maar dat is naar mijn mening geen reden om dan maarr te gaan zeggen dat hulpteugels alleen gebruikt worden door slechte ruitertjes of dat de ruiters kiezen voor de makkelijkste weg. Want dat heeft er dus totaal niks mee te maken.
Siebjelover schreef:Citaat:Er zijn altijd mensen die hulpteugels verkeerd gebruiiken maar dat is naar mijn mening geen reden om dan maarr te gaan zeggen dat hulpteugels alleen gebruikt worden door slechte ruitertjes of dat de ruiters kiezen voor de makkelijkste weg. Want dat heeft er dus totaal niks mee te maken.
amen