Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
colette_007 schreef:@ IEDEREEN... --> QUA SETJES IS HET NIET ERG... MAAR JE KUNT OVERDRIJVEN... EN KIJK MAAR EENS GOED IN MIJN PROFIEL WANT IK RIJD NERGENS MET HULPTEUGEL (de vos die springt ben ik niet... dus niet mijn sporen, de prijsuitrijking is harry smolders dus niet mijn teugels en bitten, en de vos met de bles waar je de persoon niet ziet, ben ik ook niet dus ook weer niet mijn hulpteugel!!
en ik zie ook nergens een setje in mijn profiel :S
colette_007 schreef:natuurlijk kijk je wel naar de ander!! waar moet je het immers van leren!!! en zoals ik al heb gezegd... naja het heeft ook geen zin iedereen gaat op dezelfde toon door en ik kan wel gan verdedigen maar blijkbaar ben ik samen met +/- 2 mensen de enigste op bokt die er zo over denken...
colette_007 schreef:neej ik heb nooit gezegd dat ze 'slechter' zijn... je kan immers van IEDEREEN leren!!
colette_007 schreef:natuurlijk kijk je wel naar de ander!! waar moet je het immers van leren!!! en zoals ik al heb gezegd... naja het heeft ook geen zin iedereen gaat op dezelfde toon door en ik kan wel gan verdedigen maar blijkbaar ben ik samen met +/- 2 mensen de enigste op bokt die er zo over denken...
colette_007 schreef:ehm een mening is ALTIJD terecht... maar ik nodig jullie wel een keer uit om hier in de buurt eens naar een wedstrijd/pension stal te gaan...
samflame schreef:colette_007 schreef:ehm een mening is ALTIJD terecht... maar ik nodig jullie wel een keer uit om hier in de buurt eens naar een wedstrijd/pension stal te gaan...
ik wil niet gemeen doen maar ik vind je maar een NAAR kind...
bedoel niemand op 2 mensen na is het met je eens
lijkt mijn reden genoeg...
om is te kijken of het niet AAN JOUW ligt...
ik denk dat je gewoon jarloers bent en niet zoon beetje ook
jarloersie is een ziekte meid en ik hoop dat je gauw ervan genezen bent..
een zinlose emotie BAH
samflame schreef:nou ik vind het wel een naar kind een doordrammetje
ze MOET gewoon gelijk hebben
nou denk niet dat je die krijgt....
zoals ik al een paar keer heb gezegt
kijk eerst is naar je eigen rijstijl!!!!!!!