Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Duncan schreef:Als mijn hersenen in de kreukels liggen zodat ik niet meer kan bedenken dat ik blijkbaar iets fout doe, en niet mijn paard, en als ik dan ook nog ben vergeten dat spieren niet soepel worden van mechanisch geforceerd worden, tja, dan hang ik mijn hele paard vol
DaisyH schreef:Heeft iemand toevallig tips voor mij of dan een hulpteugel de oplossing is? enzo ja welke?? In Stap en verzamelde draf loopt ze prima nagevelijk. help?
Hubbieuit schreef:leuk onderschrift Yamcha moet er alleen nog ff koppig aan toevoegen
, en dat veroorzaakt heel veel spanning, waardoor je paard idd het hoofd in de lucht gooit, en heel hard gaat, vluchtgedrag zeg maar...
DaisyH schreef:Dank je wel Buff..!
DaisyH schreef:@ Duncan, ik longeer haar altijd voor dat ik ga rijden, maar dan gaat ze ook als een speer, naar haar rug is al gekeken ook met zadel.. daar is niet mis mee....
Toen ik voor het eerst de teugels los gooide ging ze hangen in de teugels, en gaf ze een bokje.. als ik nu de teugels langzaam langer laat worden gaat ze of heel hard of ze [b]valt[b/] meteen terug.
Volgens mij is mijn zit niet verkeerd... (al zeg ik t zelf)