VivaLaVida schreef:Kadankovitch helemaal met je eens. Ook het stukje over het te hard oordelen.
Ik vond totaal geen logica in de opmerkingen van de dames Koper en Elise2. Dus ook geen reden om zo hard te oordelen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kadankovitch schreef:VivaLaVida schreef:Kadankovitch helemaal met je eens. Ook het stukje over het te hard oordelen.
Ik vond totaal geen logica in de opmerkingen van de dames Koper en Elise2. Dus ook geen reden om zo hard te oordelen.
Eight schreef:Zijn er ook dieren die nooit een goede bespiering van de nek zullen ontwikkelen ondanks juiste training? Als ik de gemiddelde foto hier zie, zie ik dat bij mijn 4 jarige niet zo gauw gebeuren..
SophievdV schreef:Sommige paarden hier hebben een wel heel brede hals. Ik vind dat voor het gebruik niet fijn want vaak zijn ze ook beresterk. Zie ook korte halzen met weinig nek voorbij komen. Dat is lastig te openen achter de kaak.
In mijn optiek is de perfecte hals er eentje met voldoende welving en kap, komt niet diep uit de borst en heeft een lange nek met een lichte hoofd hals verbinding.
zodiacje schreef:Wow klumpertje dat zijn pas goals! Zo zie ik paarden het liefst.
Nog specifieke tips?
SophievdV schreef:Sommige paarden hier hebben een wel heel brede hals. Ik vind dat voor het gebruik niet fijn want vaak zijn ze ook beresterk. Zie ook korte halzen met weinig nek voorbij komen. Dat is lastig te openen achter de kaak.
In mijn optiek is de perfecte hals er eentje met voldoende welving en kap, komt niet diep uit de borst en heeft een lange nek met een lichte hoofd hals verbinding.