Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KoudbloedKim schreef:LoveUggs, wat een mooi paard!
Ik zal een poging doen om 'commentaar' te geven.
Je geeft zelf al aan dat je een probleempje hebt met je binnenhand, dus daar hoef ik niks meer over te zeggen.
Wat mij wel opvalt en waar door onze instructeur erg op gelet en aangewerkt wordt, is dat het achterbeen en het voorbeen even ver naar voren/achteren gaan.
Vooral op de tweede foto zie ik een mooi strekkend voorbeentje, maar het achterbeen blijft wat achter.
Je ziet dat de afdruk van zijn achterhoef ook niet in de buurt komt van de afdruk van zijn voorbeen.
Op foto 1 zie je dat al een stuk beter, maar daar vind ik zijn hoofd-halshouding weer iets minder fijn om te zien.
Maar ik denk als je gewoon lekker doortraint met begeleiding, jullie zeker een eind gaan komen!
Simpelman schreef:Misschien is deze topic titel een oplossing voor het probleem van sommigen op het De bedoeling is:
Een ruime vrije discussie over rijkunst, dressuur en africhting, binnen de algemeen aanvaarde kaders van het FEI artikel 401 en het Scala der Ausbildung.
Geplaatste foto's en video's afmeten aan bovenstaande kaders en hierop gebaseerde goedbedoelde raad geven.
Celiien schreef:Ik denk dat KBK bedoeld dat het achterbeen zijn passen voor de afdruk van de voorhoef moet afmaken. Dus het evht eronder zetten van de achterkant. Erg moeilijk met een stuwende dravermaar het begin is er Melis!
KoudbloedKim schreef:Dat bedoel ik inderdaad, het mooiste zou zijn om zelfs in te stappen.
Simpelman, het is juist niet de bedoeling dat voor en achterbenen verschillende paslengtes maken, maar gelijke.